غدیر؛ ابلاغ حاکمیت جامعه اسلامی است /پیام برائت، مبارزه با کودک کشی و عربده کشی استکبار جهانی است

امام جمعه بافق گفت:بالاترین عید شعیان غدیر خم است که پیامش ابلاغ حاکمیت جامعه اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه بافق با تبریک هفته ولادیت و فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: بالاترین عید شیعیان غدیر خم است که پیامش ابلاغ حاکمیت جامعه اسلامی است.

او گفت: غدیر نشان داد که حاکمیت در دست ولایت است و در زمان غیبت هم، ولی فقیه زمان جانشین امیرمومنان علی (ع) است.

سلیمانی همچنین با تشریح واقعه غدیر خم به بیان ویژگی‌های حضرت علی (ع) در قرآن پرداخت و افزود:شخصیت حضرت علی (ع) از سوی خداوند ستوده شده است و این عشق و علاقه با معبود یگانه از سوی حضرت علی نیز وجود دارد.

امام جمعه بافق، فروتنی و خضوع در برابر انسان‌ها و مردم، مجاهدت در راه خدا و شجاعت و مبارزه با جاهلیت و انحرافات از ویژگی‌های حضرت علی (ع) را از دیدگاه قران بیان کرد.
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار جهادگران بسیجی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: کار جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم نیازمند نورانیت قلبی دارد.

امام جمعه بافق گفت: کار‌های جهادی برای کسانی که مشکلی را از سر راه دیگریان بر می‌دارند نزد خداوند ثبت و ضبط می‌شود.

اوتصریح کرد: افرادی که کار جهادی و خدمت به مردم می‌کنند سعی کنند با مردم با نیکی رفتار کنند و و در برابر کاری که انجام می‌دهند ارتباط مناسبی داشته باشند.

سلیمانی افزود: ایجاد ارتباط با جوانان مناطقی که کار جهادی در آن صورت می‌گیرد و اطلاع رسانی خدمات انجام شده نیز در این راستا ضرورت دارد.

تشریح پیام دیدار هیات یمنی با مقام معظم رهبری و اهمیت این دیدار، و تبیین پیام برائت از مشرکان مقام معظم رهبری در حج امسال و... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

سخنان امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.