وزیر کشور در بجنورد؛

اقتضاء عقل و فطرت بشری توجه به خیر و زیبایی و حقیقت است/ مشکلات اقتصادی و معیشت مردم باید رفع شود

وزیر کشور گفت: هنر یعنی قدرت و توانمندی مقید ساختن زیبایی و خوشا به حال شما هنرمندان که کارتان خلق زیبایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات صداوسیما در خراسان شمالی با اشاره به مفاهیم هنر و کار هنرمندان در راستای خلق و مطلق‌سازی زیبایی اظهار کرد: این زیبایی‌ها را هنرمندان در نگاه مردم قرار می‌دهند و این کار افراد هنرمند در جامعه است.

او نگاه مبتنی بر خیر، مصلحت و منافع مردم و جامعه را باعث هدایت و راهنمایی کشور دانست و افزود: کمک در راستای کمال افراد از این مسیر می‌گذرد و کاملاً فطری و عقلانی است تا بتوان حقیقت و کشف و دفاع از آن را در مسیر تعالی انجام داد.

وزیر کشور جامعه کنون کشور را تماماً زیبایی و مؤمن بیان کرد و ادامه داد: مردمان کشور در مراحل مختلف انقلاب تمام هستی و جان و زندگی خود را فدا کرده‌اند و در هرزمانی که نیاز بوده است از دارایی‌های خود گذشته‌اند و با عبادت به اوج بندگی خداوند رسیده‌اند.

او این نگاه را در همه زمینه‌ها لازم توصیف و تصریح کرد: در حوزه سیاست با این نگاه باید اهمیت و مشارکت‌جویی و تنظیم روابط مناسب و اعتلای انسان‌ها را مدنظر قرار دهد و در حوزه امنیت نیز آرامش توأم با امنیت را برای در مسیر حرکت جامعه ایجاد کند.

رحمانی فضلی وظیفه این نوع نگاه به کشور را رفع دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی دانست و افزود: از منظر خیر و حقیقت و زیبایی، باید به دنبال ایجاد عدالت، آزادی و تأمین زندگی مردم به‌عنوان وسیله‌ای برای اعتلا و حرکت کشور باشیم.

او ایجاد امید و همراهی با مردم را وظیفه‌ای بر دوش تمام افراد نماینده مردم دانست و افزود: باید در جامعه امید ایجاد کرد، زیرا با امید می‌تواند جامعه امن و آرام زندگی کرد و نشاط درونی داشت.

وزیر کشور مردم را حامی اعتقادات و جامعه در هر شرایطی توصیف کرد و ادامه داد: امروز علی‌رغم همه فشارها، تهدیدات و توطئه‌ها می‌توانیم روی پای خود ایستادگی کنیم و در مسیر استقلال، آزادی، امنیت و توسعه پیش برویم و دشمنان ناامیدتر از گذشته ببینیم.

او مردم را دارای فهم نسبت به حقیقت و مصلحت‌های جامعه عنوان کرد و گفت: در تحقق آرمان‌ها مقاوم هستند و امید است همه گام‌های ببند را برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداریم.

رحمانی فضلی در انتها جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار متفاوت‌تر از گذشته عنوان کرد و افزود: اثرات کار‌های فرهنگی و هنری نباید در پیشرفت، توسعه، مقاومت و تعالی جامعه نادیده گرفته شود.

انتهای پیام/ه

صحبت های رحمانی فضلی در بجنورد

برچسب ها: جشنواره ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.