استاندار ایلام:

هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

استاندار ایلام گفت: مردم بایست به راحتی بتوانند به مسئولان دسترسی داشته باشند.

هدف نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به رتبه بندی نتایج عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۷ گفت: هرگاه توانستیم بین مردم و مسئولان ارتباط سهل و ساده و دوطرفه‌ای برقرار سازیم آن زمان است که می‌توانیم بگوئیم در امور موفق عمل کرده ایم.

او ادامه داد: اگر سیستمی مقبول عامه مردم قرار گرفت این مهم موجب تقویت نظام، سیستم، دولت، کشور و فرایند پاسخگویی به مردم می‌شود.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هدف اصلی ما مسئولان این است که واسطه خوب و قابل اعتمادی بین مردم و نظام باشیم، اضافه کرد: هر بحثی تا عمومی نشود نتیجه نمی‌گیرد، بنابراین در اینجا بایست بر اصل مردمی بودن مسئولان تاکید داشت.

او در ادامه به فضای فرهنگی اوایل انقلاب اشاره کرد و افزود: در آن زمان همدلی وصف ناشدنی بین مردم و مسئولان باعث شده بود علی رغم جنگ و سختی‌های فراوان در مقابل همه مشکلات موفق و پیروز باشیم.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: مردم، ولی نعمت ما هستند و فلسفه و جودی همه ما بعنوان مسئول خدمت به مردم است.

استاندار ایلام بیان کرد: قسمتی از ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در مرکز است و بایست آن را در ارزیابی‌ها دخالت داد و دوم به نحوه ارائه اطلاعات توسط خود مدیران برمی گردد که بایست این موضوع نیز راستی آزمایی شود تا نتایج از روایی و اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد.

او یادآورشد: گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی برمی گردد به نحوه ارائه اطلاعات که می‌طلبد این رویکرد واقع نگری شود تا دقت ارزیابی بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به این مهم که مدیران بایست کاری را که انجام می‌دهند اطلاع رسانی کنند، اضافه کرد: وقتی می‌بینیم در برخی حوزه‌ها تحول و اتفاقات خوبی افتاده و در سطح ملی قابل وصف است چرا نبایست مدیران مربوطه در این رابطه اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ د

دسترسی راحت مردم به مسئولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.