برگزاری ۱۱۰ جشن غدیر به صورت همزمان در همدان

مسئول جامعه ایمانی مشعر در همدان گفت: مراسم رونمایی از طرح پوستر "پویش برگزاری ۱۱۰ جشن عید غدیر" توسط هیات‌های مذهبی سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۱۰ جشن عید غدیر  یه صورت همزمان در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جلال تلطفی مسئول جامعه ایمانی مشعر در همدان گفت: مراسم رونمایی از طرح پوستر «پویش برگزاری ۱۱۰ جشن عید غدیر» توسط هیات‌های مذهبی سراسر استان همدان به مناسبت نکوداشت غدیر خم با حضور مدیر حوزه علمیه همدان «آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی» عصر امروز (۲۶ مرداد) در فرهنگ سرای راه کربلای همدان برگزار می‌شود.

مسئول جامعه ایمانی مشعر با اعلام اینکه این دومین سال پیاپی است که مراسم روز غدیر با برگزاری ۱۱۰ جشن به صورت همزمان در استان برگزار می‌شود اظهار داشت: در این برنامه که به صورت جبهه‌ای برگزار می‌شود ۱۱۰ هیئت حسینی کنار هم گرد آمده اند تا با یک کار تبلیغی مشترک برنامه‌ای مناسب را برگزار کنند.

او با تاکید براینکه این برنامه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای جبهه سازی فرهنگی دربرابر جبهه دشمنان انجام می‌شود، بیان کرد: ما در این عرصه از فضای پرتوان هیئت‌های حسینی استفاده می‌کنیم تا با حرکتی یکپارچه و هماهنگی جبهه‌ای مشترک تشکیل دهیم.

تلطفی افزود: در این پویش مردمی ۱۱۰ هیئت مذهبی فعال در استان اقدام به برگزاری مراسم جشن کرده و در نهایت هیئت‌های مذهبی همدان صبح عید غدیر به صورت مشترک در یک اجتماع بزرگ دعای ندبه را قرائت می‌کنند.

مسئول جامعه ایمانی مشعر در همدان تصریح کرد: قرار است در این جریان مردمی تمامی ۱۱۰ هیئت برگزار کننده عید غدیرخم در مجالس خود به تبیین خطبه غدیر بپردازند.

او با بیان اینکه می‌توان مراسم روز غدیر را مانند روز اربعین باشکوه و با تجمع میلیونی افراد برگزار کرد، عنوان کرد: باید برای تبدیل عید غدیر به یک مراسم باشکوه، منظم‌تر، اساسی‌تر و با برنامه‌تر پیش رویم، آن وقت دربرابر همه کاستی‌ها ایستاده و مانع از سواستفاده دشمنان  می شویم.

انتهای پیام/د.ا

رونمایی از پوستر ۱۱۰ جشن غدیر در همدان

برچسب ها: عید غدیر ، اهل بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.