زنگنه تاکید کرد؛

اولویت وزارت نفت بهبود تولید در ۲۰ میدان نفتی و گازی

وزیر نفت فاز نخست انتقال و توسعه فناوری بخش بالادست شامل بهبود تولید و ازدیاد برداشت در ۲۰ میدان نفتی و گازی را اعلام کرد.

اولویت وزارت نفت بهبود تولید و ازدیاد برداشت در ۲۰ میدان نفتی و گازیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  وزارت نفت، بیژن زنگنه وزیر نفت«فاز نخست انتقال و توسعه فناوری بخش بالادست شامل بهبود تولید و ازدیاد برداشت در ۲۰ میدان نفتی و گازی شامل ۵۲ مخزن با همکاری ۹ دانشگاه و مرکز تحقیقاتی» را به عنوان اولویت اعلام کرد.
 
 وزیر نفت در حکمی خطاب به محمدزاده، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، او را به عنوان مجری پروژه یاد شده منصوب و تاکید کرده است که این پروژه، اولویت کاری سال ۹۸ این معاونت در برنامه ملی اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: بسیج امکانات وزارت نفت برای کاهش آسیب به مردم خوزستان/برخی خطوط لوله تخلیه شد


زنگنه در بخشی از این حکم نوشته است: «با توجه به ضرورت تدوین برنامه اجرایی و ارائه عملکرد پروژه مصوب مزبور به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مطابق دستورالعمل صادر شده، مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا برنامه اجرایی و عملکرد اقدامات مربوطه مطابق زمان‌بندی ارائه‌شده در سامانه «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» درج و گزارش خلاصه عملکرد پروژه مزبور به معاونت برنامه‌ریزی ارسال شود.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار