حمله مرگبار کروکودیل به کودک ۱۰ ساله در ساحل

کودک ۱۰ ساله‌ فیلیپینی که به همراه خواهر و برادر بزرگش سوار بر قایق شده بودند پس از بیرون کشیده شدن از قایق توسط یک کروکودیل زنده زنده خورده شد.

حمله مرگبار کروکودیل به کودک ۱۰ ساله در ساحل به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کودک ۱۰ ساله‌ای که در سواحل فیلیپین با دو تن از اعضای خانواده‌اش سوار بر یک قایق بودند پس از حمله مرگبار کروکودیل جانش را از دست داد. این کودک پس از بیرون کشیده شدن از داخل قایق توسط کروکودیل زنده زنده خورده شد. این حادثه در سواحل شهر «بالاباک» فیلیپین و در مقابل چشمان وحشت‌زده دو خواهر و برادر بزرگتر قربانی رخ داد. پدر کودک شب هنگام بخشی از ساحل را برای پیدا کردن پسرش جستجو کرد، اما موفق نشد ردی از او پیدا کند.

روز دوشنبه عده‌ای از ماهیگیران محلی بخشی از بقایای کودک را در نزدیکی محل حادثه پیدا کردند. هنوز مشخص نیست که این سه کودک چگونه بدون همراهی والدین خود با قایق وارد آب‌های ساحل شدند. تحقیقات پلیس محلی فیلیپین در مورد این حادثه مرگبار ادامه دارد.

گفتنی است؛ سواحل بالاباک یکی از زیستگاه‌های شناخته شده کروکودیل در فیلیپین به شمار می‌رود که تاکنون موارد متعددی از حمله این جانور به گردشگران به ثبت رسیده است.

حمله مرگبار کروکودیل به کودک ۱۰ ساله در ساحل

حمله مرگبار کروکودیل به کودک ۱۰ ساله در ساحل

انتهای پیام/

کودک ۱۰  ساله طعمه کروکودیل غول پیکر در ساحل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار