افزایش ۴ درصدی آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در استان اصفهان

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت:آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در چهارماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی سلیمانی‌پور مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خخصوص آمار چهار ماهه مراجعات دریافت مجوز سقط درمانی در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۷۲ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه و ۲۶۵ نفر از آن‌ها مجوز سقط درمانی دریافت کرده‌اند.

او افزود: آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی در چهارماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان همچنین از افزایش آمار متوفیات حوادث ترافیکی در استان اصفهان در چهار ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۳۷۲ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با ۳۶۱ نفر فوتی در سال گذشته با افزایش سه درصدی این مرگ و میر مواجه بوده‌ایم.

او با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی سال جاری در استان اصفهان، ۹۲ نفر زن و ۲۸۰ نفر مرد بوده‌اند، ادامه داد: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۰۶ نفر در جاده‌های برون شهری، ۱۲۴ نفردر مسیر‌های درون شهری و ۴۲ نفر سایر مسیر‌ها گزارش شده است.

سلیمانی‌پور تعداد مصدومان تصادفات استان اصفهان در چهار ماه نخست امسال را ۹ هزار و ۳۶۳ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو هزار و ۷۶۵ نفر زن و شش هزار و ۵۹۸ نفر مرد هستند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۰.۶ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/م

 

صحبتهای مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در خصوص آمار متقاضیان دریافت سقط درمانی

برچسب ها: پزشکی قانونی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.