اجرای هفت پروژه جنگل‌ کاری در استان کرمانشاه

رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: در طرح مدیریت بوم‌سازگان هفت پروژه در جنگل‌های استان عملیاتی می شود.

اجرای هفت پروژه در جنگل‌های استان کرمانشاهجلیلیان رئیس اداره جنگلکاری و جنگلداری منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، با اشاره به عملیاتی شدن هفت پروژه در جنگل‌های استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ با  مبلغ ۲۲۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۷ پروژه اختصاص یافته است.

او گفت: این پروژه ها تحت عنوان اجرای عملیات بیولوژیک شامل غنی سازی جنگل با بذر و نهال، توسعه جنگل، مراقبت و نگهداری، اجرای عملیات بهداشتی و پرورشی و مدیریت محاوط بذر گیری توسط این اداره و با هدف بهبود شاخص‌های کمی و کیفی جنگل‌های استان اجرا خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول  محل اجرای این پروژه‌ها را حوزه‌های آبخیز شهرستان‌های اسلام آباد غرب، روانسر، گیلانغرب و دالاهو  است.

جلیلیان ادامه داد : منابع طبیعی هر جامعه، ثروت آن جامعه است جنگل و مرتع به عنوان یکی از منابع ثروت ملی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است که در سایه مدیریت صحیح و برنامه ریزی و مشارکت های مردمی می توان تحول شگرفت و بنیادی جهت توسعه در این بخش بوجود آورد.

انتهای  پیام/ز

 

منابع طبیعی هر جامعه، ثروت آن جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار