رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد؛

تقدیم یک هزار و ۴۶۸ شهید برای تحقق انقلاب از سوی فاتب/ صدور انقلاب یعنی تفکر مقاومت

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی تهران بزرگ یک هزار و ۴۶۸ شهید و ۳ هزار جانباز و ۳۰۰ اسیر را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و امنیت مردم تقدیم کرده است.

تقدیم یک هزار و ۴۶۸ شهید برای تحقق انقلاب از سوی فاتب/ صدور انقلاب یعنی تفکر مقاومتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم تجلیل از آزادگان فاتب در سالروز ورود آزادگان به کشور، گفت: امروز با روزی همزمان شده است که خانواده‌های آزادگان کشور توانستند پس از سال‌ها، ایثارگرانی که در بند اسارت بودند را دوباره به آغوش بکشند.

او با اشاره به اینکه پس از گذشت چهل سال از انقلاب، قشرهای مختلف جامعه با رهنمودهای امام خمینی (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری ایثارگری کردند و برای آرمان‌های اسلام، برپا داشتن احکام الهی و حکومت اسلامی ایستادگی کردند که سهم خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اسرای ما در این راه قابل توجه است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: دیدیم که چگونه کشتی انگلیسی توقیف شد و دشمنان با چه حقارتی برای آزادی آن در تکاپو هستند، سهم ویژه همه این‌ها متعلق به خانواده‌های شهدا و اسراست.

سردار رحیمی تصریح کرد: خانواده‌های ایثارگران کمتر از خود ایثارگران، ایثارگری نکردند و نقش آن‌ها بسیار پر رنگ است.

او افزود: عده‌ای از همرزمان ما در راه انقلاب جان خود را از دست دادند و عده‌ای هم مانند آزادگان بر این عهد پایبند هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اکنون اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کردیم و برای تثبیت و ادامه آن باید هزینه کنیم و به سبب این‌ استقامت، یک جبهه مقاومت در برابر استکبار ایجاد شده و در حال فعالیت است.

سردار رحیمی با اشاره به صحبت‌های دیروز سید حسن‌نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، گفت: دیدیم که یک نفر در مرز رژیم کودک کش چگونه ایستاده است که این‌ها از داعیه‌های اسلام برگرفته شده است.

او گفت: انقلابمان را به تمام دنیا صادر می‌کنیم و صدور انقلاب به معنای تفکر مقاومت است و با توکل بر خدا و ائمه اطهار در این مسیر گام برخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: رسالت ما معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه اولین شهدا و اسرا جنگ تحمیلی متعلق به پرسنل نیروی انتظامی است، گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق انقلاب بالغ بر ۱۳ هزار شهید را تقدیم‌ کرده است و این راه ادامه دارد.

او افزود: بیش از ۳ هزار نفر از رزمنده‌های انقلاب از نیروی انتظامی به اسارت دشمن درآمدند و ۲۹ هزار جانباز را در این راه به انقلاب هدیه کردیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: نیروی انتظامی تهران بزرگ یک هزار و ۴۶۸ شهید و ۳ هزار جانباز و ۳۰۰ اسیر را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و آرامش امنیت مردم تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار