مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان در جمع خبرنگاران؛

همدان پایلوت نمایشگاهی غرب کشور می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی۷۰ درصدی پروژه سایت جدید نمایشگاه بین المللی همدان گفت: همدان پایلوت نمایشگاهی غرب کشور می‌شود.

همدان پایلوت نمایشگاهی غرب کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید گلی پور، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی همدان در جمع اصحاب رسانه استان گفت: با بهره برداری از سایت جدید نمایشگاه بین المللی، همدان به عنوان پایلوت نمایشگاهی غرب کشور و یکی از مهم ترین مراکز نمایشگاهی کشور می شود.

او با اشاره به اینکه این سایت در سه فاز تعریف شده است، اظهار داشت: سازه اصلی در مساحت حدود ۹ هزار مترمربع در حاشیه فرودگاه همدان در دست اجراست که امیدواریم هر چه سریعتر به بهره برداری کامل برسد.

گلی پور با بیان اینکه  با این اقدام، همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور تبدیل خواهد شد، یادآور شد: از جمله شاخصه های اصلی این سایت که در رتبه بندی نمایشگاهی تأثیرگذار است، قرارگیری در مجاورت فرودگاه و در نزدیکی ایستگاه راه آهن و همچنین مجاورت با بزرگراه همدان به تهران است.

مدیرعامل  نمایشگاه های بین المللی همدان در ادامه با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه ها نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی استان دارد، گفت: با کیفی کردن نمایشگاه ها، به دنبال توسعه آن هستیم.

گلی پور، نمایشگاه های بین المللی را حلقه گمشده توسعه صادرات استان برشمرد و ابراز داشت: در این بین رسانه ها می توانند با ارائه راهکارها و نقد منصفانه در حقیقت صدای رسای  نمایشگاه ها باشند.

این مسئول با ابراز امیدواری از اینکه با ساخت سایت جدید نمایشگاه، برند نمایشگاهی غرب کشور در استان به زودی محقق می شود، تأکید کرد: ارائه شیوه های نوین بازاریابی و توزیع و حمایت از نمایشگاه های تخصصی در اولویت کاری است.

او  همچنین بیان داشت: نمایشگاه ها باید محلی برای برای برپایی همایش ها، آموزش ها و همچنین تبادل افکار و تجربیات باشد.

انتهای پیام/ د 

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی سایت جدید نمایشگاه بین المللی همدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.