نوبخت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی مترو تا یک ماه دیگر به اتمام می‌رسد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره آخرین وضعیت تمدید محتوای کپسول‌های آتش‌نشانی در ایستگاه‌های مترو توضیحاتی داد.

فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره‌بردای متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تمدید محتوای کپسول‌های آتش‌نشانی در ایستگاه‌های مترو و حواشی به وجود آمده از عدم انقضاء این کپسول‌ها اظهار کرد: این موضوع بحثی قدیمی است که طی روز‌های گذشته دوباره در فضای مجازی منتشر شد، البته محتوای این کپسول‌ها بار دیگر به روز شده است و اگر دوباره در ایستگاهی چنین موضوعی مطرح باشد، حتما به آن رسیدگی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه شارژ کپسول‌های آتش‌نشانی یک ماه پیش به اتمام رسیده است، گفت: سلامتی ایستگاه‌ها توسط سه واحد ایمنی خطوط، کیفیت و واحد ایمنی مرکز رسیدگی و کنترل می‌شود.


بیشتر بخوانید: احداث ایستگاه آتش نشانی در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۱۲


نوبخت تصریح کرد: هر سه واحد موظف هستند روزانه تمامی امور مربوط به ایستگاه‌های مترو را چک کنند و آمار به دست آمده را به مرکز اصلی ارائه دهند.

نوبخت تصریح کرد: هر ساله پیمانکار کپسول‌ها، طبق تاریخ تعیین شده و قبل از زمان انقضا اقدام به تعویض آن‌ها می‌کند و ممکن است از ابتدای کار تا انتها تعویض کپسول‌ها‌ی چند ایستگاه و یا چند قطار که در مسیر تردد داشته‌اند با تأخیری یک یا دو روزه مواجه شده باشد که به سرعت این موضوع پیگیری و کپسول نو جایگزین شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران با بیان اینکه آمارها تاکنون وجود نقص در ایستگاهی را نشان نداده است، گفت: ایستگاهی با عدم وجود کپسول آتش نشانی یا نقص کپسول‌ها مواجه نیست.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تمدید محتوای کپسول‌های آتش‌نشانی مترو تهران

برچسب ها: مترو ، شهرداری تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار