برگزاری اختتامیه دوره‌ی تابستانی دارالقرآن در دهلران

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: جشن اختتامیه دوره‌ی تابستانی دارالقرآن امام خمینی (ره) آموزش و پرورش دهلران برگزار گردید.

برگزاری اختتامیه دوره‌ی تابستانی دارالقرآن در دهلران

 جاوید معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهلران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت:  دوره‌ی تابستانی دارالقرآن امام خمینی (ره) که زیر نظر آموزش و پرورش شهرستان دهلران  به منظور پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تدارک دیده شده بود با هدف شناساندن کتاب الهی و نشان دادن آموزه‌های اخلاقی به دانش آموزان برگزار گردید و امروز به کار خود پایان داد. 

او ادامه داد: این مراسم با حضور کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران و همچنین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس‌ها و والدین آن‌ها برگزار شد.

جاوید بیان کرد: از آنجا که اصل دین اخلاق است و قرآن کتابی است برای تفکر و عمل و همانگونه که طبق سفارشات قرآن باید خردمندانه آیات را قرائت نمود و علاوه بر روخوانی و حفظ قرآن ، عمل به اصول اخلاق و تربیت قرآنی را باید سرلوحه‌ی رفتار  قرار داد ، در این کلاس‌ها نیز به صورت ویژه به این مهم توجه شده بود.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دهلران اظهار کرد: در پایان مراسم به تمامی دانش آموزان شرکت کننده در این کلاس‌ها هدایای ویژه‌ای تقدیم شد.

انتهای پیام/ ن

مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی دارالقرآن در شهرستان دهلران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.