مبارزه اینستاگرام با انتشار اخبار دروغین

اینستاگرام از این پس به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر و مطالب اشتباه و دروغین را علامت‌گذاری کنند.

امکان پرچم گذاری اطلاعات کاذب در اینستاگرام/////به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران اینستاگرام از این پس می‌توانند با علامت‌گذاری (پرچم‌گذاری) اطلاعات نادرست در این شبکه اجتماعی، گزارش دروغین بودن محتوای تصویر، فیلم یا مطالب مورد نظر خود را برای اینستاگرام ارسال کنند.


بیشتر بخوانید: نام اینستاگرام و واتس‌اپ تغییر می‌کند


همه روز میلیون‌ها کاربر در جهان تصاویر و اطلاعات دلخواه خود را در اینستاگرام با دوستان و سایر کاربران این شبکه اجتماعی گسترده به اشتراک می‌گذارند. در این میان برخی از کاربران با سوء‌استفاده از اعتماد و سادگی افراد حاضر در اینستاگرام با اهداف نشر اکاذیب،  پست‌هایی با محتوای دروغین و نادرست را منتشر می‌کنند.

امکان پرچم گذاری اطلاعات کاذب در اینستاگرام

تلاش اینستاگرام برای برخورد با انتشار اطلاعات نادرست

تعدادی از کاربران تنها به انتشار اطلاعات دروغ اکتفا نکرده و با کپی‌برداری از مطالب دیگر کاربران، حقوق مادی و معنوی صاحب اثر را رعایت نمی‌کنند. حتی در مواردی نشر اطلاعات دروغ باعث از بین رفتن شرافت و آبروی انسانی بی‌گناه در شبکه اجتماعی اینستاگرام می‌شود. حال مدیران اینستاگرام تصمیم گرفتند برای برخورد هرچه بیشتر با چنین رفتارهایی، قابلیتی جدید را به این شبکه اجتماعی اضافه کنند. 

کاربران با کمک این قابلیت می‌توانند هرگونه اطلاعات نادرست در اینستاگرام اعم از کپشن، عکس و ویدئو را پرچم‌گذاری کرده و آن را برای بررسی ارسال کنند. پست‌های پرچم‌گذاری شده پس از بررسی از سوی مسئولان اینستاگرام و در صورت تایید نادرست بودن آن‌ها، به طور کلی از این شبکه اجتماعی حذف می‌شود. 

امکان پرچم گذاری اطلاعات کاذب در اینستاگرام

یکی از مدیران ارشد اینستاگرام در رابطه با ویژگی جدید این نرم‌افزار گفت: "ما همواره به دنبال رضایت کاربران خود هستیم و از همین رو با هرگونه سوء‌استفاده از حقوق اعضای این شبکه اجتماعی مقابله خواهیم کرد." با قابلیت پرچم‌گذاری پست‌های نادرست می‌توانیم سرعت عمل خود را در سالم سازی فضای اینستاگرام به شکل چشمگیری افزایش دهیم. 

انتهای پیام/

ویژگی علامت گذاری اطلاعات نادرست به اینستاگرام اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.