هفته اول لیگ آزادگان؛

شاگردان فکری گام نخست را محکم برداشتند/ نود ارومیه همچنان شکست ناپذیر/ تساوی در دربی شمالی‌ها

هفته اول لیگ آزادگان امروزر شنبه با برگزاری ۹ دیدار پیگیری شد.

شاگردان فکری گام نخست را محکم برداشتند/ نود ارومیه همچنان شکست ناپذیر/ تساوی در دربی شمالی‌هابه  گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نخست رقابت های لیگ آزادگان با انجام ۹ بازی پیگیری  شد.


بیشتر بخوانید: عصر جدید برای آماتور‌ها کلید خورد/ آغاز ماراتن فوتبالی برای کسب جواز حرفه‌ای


دربی شمالی ها بدون گل به پایان رسید

۲ تیم رایکا بابل و داماش گیلانیان که با خرید امتیاز تیم‌های خونه به خونه مازندران و کارون اروند خرمشهر به رقابت‌های لیگ دسته یک راه یافتند، از ساعت ۱۷:۳۰ در استادیوم هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند و در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شاگردان فکری گام اول را محکم برداشتند

آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی (ره) میزبان فجر شهید سپاسی بود. در این دیدار شاگردان فکری در دقیقه ۱۵ با گل سعید خردمند از میهمان خود پیش افتادند و با برتری ۰-۱ راهی رختکن شدند. در نیمه دوم محمود قائد رحمتی و علی زینالی دیگر گل‌های آلومینیوم را  به ثمر رساندند تا حساب کار ۰-۳ شود. در دقیقه ۸۷ زردپوشان شیرازی یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و در پایان، شاگردان فکری با نتیجه ۱-۳ به برتری رسیدند تا اولین گام خود را در فصل جدید محکم برداشته باشند.


بیشتر بخوانید:نود ارومیه، شکست ناپذیر در بازی های تدارکاتی


نود ارومیه همچنان شکست ناپذیر

در دیگر دیدار این هفته نود ارومیه که در هیچ کدام از دیدار‌های تدارکاتی پیش فصل خود شکستی متحمل نشده بود، برابر علم و ادب تبریز رفت که با خرید امتیاز تیم شهرداری تبریز جواز حضور در لیگ یک را به دست آورده رفت و با نتیجه ۱-۲ حریف خود را از پیش رو برداشت. سید محمد ابوترابی و فرشاد اسدی گلزنان نود ارومیه در این بازی بودند. تک گل علم و ادب را رضا نجاری در دقیقه ۴۹ وارد دروازه شاگردان وحید بیاتلو کرد.

تساوی پر گل شاگردان شهبا در نخستین تجربه  لیگ یکی 

تیم آرمان گهر سیرجان که با ایستادن در رده نخست گروه خود در رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم موفق شد به لیگ آزادگان صعود کند، به مصاف گل ریحان البرزی رفت که محمد نصرتی، مدافع سال‌های نه چندان دور تیم ملی را روی نیمکت سرمربیگری خود می‌دید و در پایان با نتیجه ۲-۳ مغلوب گل ریحان البرز شد.

عنایتی مچ حسینی را خواباند

مس کرمان با هدایت مجتبی حسینی در ورزشگاه حافظیه شیراز میهمان قشقایی این شهر بود. یاسر فیضی بازیکن مس کرمان در دقیقه سوم بازی با یک ضربه آزاد زیبا تیر دروازه قشقایی را به لرزه در آورد. در دقیقه هشتم همین بازیکن موفق شد تیمش را در خانه حریف پیش بیندازد، اما قشقایی خیلی زود کار را به تساوی کشاند تا ۲ تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم قشقایی شیراز با گل دقیقه ۵۱ آرام عباسی از میهمان خود پیش افتاد و در ادامه پژمان خوبیاری گل سوم را هم وارد دروازه حریف کرد تا شاگردان عنایتی از این دیدار خانگی سربلند بیرون بیایند.

سپیدود در خانه از پس مس رفسنجان بر نیامد

سپیدرود رشت در فصل گذشته نتایج ضعیفی کسب کرد و به لیگ یک بازگشت تا دوباره برای صعود به سطح اول فوتبال ایران بجنگد. شاگردان نظر محمدی در بازی هفته اول در ورزشگاه سردار جنگل میزبان مس رفسنجان بودند، اما زور ۲ تیم به هم نرسید و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


بیشتر بخوانید: کمبود بازیکن، معضل بزرگ لطیفی در آستانه شروع لیگ


لطیفی کارش را با شکست شروع کرد

ملوان بندرانزلی که خیلی دیر کادرفنی این فصل خود را شناخت و با تاخیری ۲ ماهه نسبت به دیگر تیم‌های لیگ یکی وارد بازار نقل و انتقالاتی شد، در نخستین دیدار با نتیجه ۰-۱ مغلوب سرخپوشان پاکدشت شد. البته علی لطیفی، سرمربی جدید ملوانان از هواداران تیمش خواسته بود تا هفته پنجم به او فرصت دهند و اگر در این مدت تیمشان نتایج دلخواه آن‌ها را نگرفت، صبوری به  خرج دهند. به هر  حال مشکلات مدیریتی و مالی این باشگاه آسیب‌های زیادی به این تیم ریشه دار وارد کرده و باید دید لطیفی در بازی‌های بعدی چگونه نتیجه خواهد گرفت.

شکست شاگردان روانخواه برابر خوشه طلایی ساوه

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و نیروی زمینی تهران که هر ۲ فصل گذشته در لیگ دسته دوم حضور داشتند و امسال به لیگ آزادگان صعود کردند دیگر دیدار این هفته را برگزار کردند و در نهایت خوشه طلایی با نتیجه ۰-۱ از سد شاگردان روانخواه گذشت.

استقلالی ها مغلوب شاگردان کاظمی شدند

تیم فوتبال بادران تهران هم با هدایت فرهاد کاظمی موفق شد استقلال خوزستان را با نتیجه ۰_۱ از پیش رو بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.