۱۰۰ گروه جهادی در نهاوند مشغول خدمات رسانی به مردم هستند

فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۱۰۰ گروه جهادی در نقاط مختلف شهری و روستایی مشغول خدمت رسانی به مردم و بخصوص روستا‌های دور افتاده هستند.

۱۰۰ گروه جهادی در نهاوندمشغول خدمات رسانی به مردم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه نهاوند در جلسه پشتیبانی از اردو‌های جهادی نهاوند اظهار داشت: اردو‌های جهادی با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه در شهرستان نهاوند شروع شده است.

او اظهار داشت: کمک به دولت در بخش عمرانی، آشنایی با فرهنگ کار و تلاش جهادی، خودسازی و مسئولیت پذیری، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و محرومیت زدایی از مهمترین اهداف برگزاری اردو‌های جهادی است.

مرادی گفت: اردو‌های جهادی در بخش‌های دانشجویی، دانش آموزی، اقشار و محلات در شهرستان اجرا می‌شود.

او  بیان داشت: در بحث سیل امسال نقش گروه‌های جهادی در خدمت رسانی به مردم بسیار درخشان بود.

مرادی افزود: سپاه نهاوند متعهد شده است ۵۰ واحد مسکونی مربوط به مددجویان نهاد‌های حمایتی را بازسازی و احداث کند که در این زمینه از ظرفیت اردو‌های جهادی استفاده خواهد شد.

او با اشاره به فعالیت گسترده گروه‌های جهادی در نهاوند اظهار داشت: در شهرستان نهاوند ۱۰۰ گروه جهادی در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی شروع به فعالیت کرده اند و تا الان خدمات خوبی را برای مناطق سیل زده و محرم انجام داده اند.

انتهای پیام /ت

خدمت رسانی گروه های جهادی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.