لیگ‌های معتبر اروپایی؛

چلسی و لمپارد به دنبال جبران ناکامی‌ها/ اتلتیکو و پاری سن ژرمن در اندیشه آغازی پر شکوه

رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی امروز یکشنبه با برگزاری چند دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ‌های معتبر اروپایی که از دو روز گذشته در برخی کشور‌ها آغاز شده است، امروز‌ با چند دیدار پیگیری می‌شود تا پرونده دیدار‌های هفته ابتدایی آن‌ها بسته شود.  

لیگ جزیره

بیشتر رقابت‌های هفته دوم لیگ جزیره روز گذشته برگزار شد و تیم‌های لیورپول، آرسنال، تاتنهام و منچسترسیتی بازی هایشان را انجام دادند، رقابت‌های هفته دوم فردا با برگزاری یک دیدار به پایان می‌رسد. تیم‌های فوتبال شفیلد یونایتد و کریستال پالاس امروز از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه نخستین بازی این لیگ را برگزار می‌کنند و تیم‌های فوتبال چلسی و لسترسیتی هم در یکی از دیدار‌های حساس این هفته از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. شاگردان لمپارد چندی پیش و در هفته نخست شکست سنگینی را برابر منچستر یونایتد تجربه کردند و در ادامه هم در دیدار سوپر جام اروپا مغلوب لیورپول قدرتمند در ضربات پنالتی شدند.


بیشتر بخوانید: منچسترسیتی ۲ - تاتنهام ۲/ تکرار کابوس VAR برای سیتیزن‌ها مقابل شاگردان پوچتینو


 آخرین دیدار رقابت‌های لیگ جزیره در هفته دوم نیز بین تیم های وولورهمپتون و منچستر یونایتد از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه پیگیری می‌شود.  

چلسی و لمپارد به دنبال جبران ناکامی‌ها / اتلتیکو و پاریس در اندشه شروع پر شکوه

لالیگا 

رقابت‌های لالیگا که از دو روز پیش به طور رسمی با دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و بیلبائو آغاز شد و شب گذشته هم تیم‌های مختلف از جمله رئال مادرید به مصاف حریفانشان رفتند، این رقابت‌ها در هفته نخست امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می‌رسد. برنامه رقابت‌های امروز به شرح زیر است: 

آلاوس - لوانته (۱۹:۳۰)
اسپانیول - سویا (۲۱:۳۰)
بتیس - وایادولید (۲۳:۳۰)
اتلتیکو مادرید - ختافه (۲۳:۳۰)

چلسی و لمپارد به دنبال جبران ناکامی‌ها / اتلتیکو و پاریس در اندشه شروع پر شکوه

بوندس لیگا 

رقابت‌های بوندس لیگا در فصل جدید هم دو شب پیش با دیدار تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و هرتابرلین آغاز شد. باواریایی‌ها در نخستین دیدارشان متوقف شدند تا شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته باشند. بازی‌های هفته نخست این رقابت‌ها شب گذشته هم پیگیری شد و امروز با دیدار تیم‌های فرانکفورت - هافنهایم و یونیون برلین - لایپزیش به پایان می‌رسد. این دیدار‌ها به ترتیب در ساعات ۱۸ و ۲۰:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.  


بیشتر بخوانید: فتح سنت مری به دست شاگردان کلوپ/ توقف برایتون در غیاب جهانبخش و پیروزی اورتون


چلسی و لمپارد به دنبال جبران ناکامی‌ها / اتلتیکو و پاریس در اندشه شروع پر شکوه

لوشامپیونه 

هفته نخست رقابت‌های لوشامپیونه دو شب پیش با دیدار تیم‌های فوتبال لیون و آنژه آغاز شد، این بازی در نهایت با نتیجه ۶ - ۰ به سود لیون به پایان رسید تا یکی از پر گل‌ترین بازی‌های افتتاحیه این رقابت‌ها برگزار شده باشد. رقابت‌های این هفته شب گذشته هم پیگیری شد و امروز هم با پیگیری ۳ دیدار دیگر به پایان می‌رسد که برنامه آن به شرح زیر است:

سنت اتین - برس (۱۷:۳۰)
رنس - استراسبورگ (۱۹:۳۰)
رن - پاری سن ژرمن (۲۳:۳۰)


بیشتر بخوانید: پوچتینو: لیگ جزیره نسبت به لیگ های اروپایی ضعف دارد


تیم فوتبال پاری سن ژرمن بدون شک امشب یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین دیدار‌ها را برگزار می‌کنند، پاریسی‌ها در این فصل تغییرات زیادی نداشتند، اما بسیاری از هواداران این تیم منتظر نمایش تیم جدیدشان هستند.  

چلسی و لمپارد به دنبال جبران ناکامی‌ها / اتلتیکو و پاریس در اندشه شروع پر شکوه

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های فوتبال باشگاهی اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.