ابلاغ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی

شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه به مدارس ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید فیروز عسگری سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، از ابلاغ شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه به مدارس این استان خبر داد.

او گفت: پس از تأیید لیست مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه، نشست هم اندیشی تدوین دستورالعمل ثبت نام دانش آموز پایه هفتم برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مدارس مزبور برگزار و پس از بحث و تبادل نظر اعضای ستاد ثبت نام مدارس نمونه دولتی، دستورالعمل تدوین و به مدارس و مناطق آموزشی استان ارسال شد.

عسگری افزود: ثبت نام دانش آموز در این مدارس بر اساس فرم امتیاز بندی حاصل از عملکرد تحصیلی، پرورشی، پژوهشی و ورزشی دانش آموزان در دوره ابتدایی خواهد بود و دانش آموزانی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند به آموزشگاه نمونه دولتی محل تحصیلی معرفی می‌شوند.

او اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان متقاضی ورود به پایه هفتم مدارس نمونه دولتی با مراجعه حضوری به این مدارس صورت خواهد گرفت.

عسگری ادامه داد: زمان مراجعه به مدارس نمونه مورد تقاضا و تکمیل فرم امتیاز بندی از ۲۸ مرداد تا ششم شهریور ماه امسال است و اسامی نهایی دانش آموزان پذیرفته شده با توجه به ظرفیت پذیرش در هر آموزشگاه و بر اساس سهمیه شهری، روستایی و شاهد، ۱۶ شهریورماه به مدارس اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی تدوین شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه واحدی
۱۲:۳۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
باعرض سلام .چرا امتیاز فرهنگیان را برای فرزندان فرهنگی حذف کرده اید .آیا حق یک فرهنگی این نبود که به پاس زحمتهایش لااقل یه امتیازی به ایشان میدادید وطبق هر سال از این امتیاز استفاده می کردند .
آخرین اخبار