تولیدکنندگان نگران تامین نهاده‌های دام و طیور نباشند

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان گلستان گفت: با افزایش حجم ذخیره سازی نهاده‌های دام وطیور، تولیدکنندکان نگران نباشند.

محمدرضا جامی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان گلستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: با توجه به تاکید وزیر کشاورزی و تنظیم قیمت نهادها در بازار با افزایش حجم برخی از نهاد‌های دام و طیور مانند کنجاله سویا در کشور و استان هستیم.

او گفت: ما با هدف حمایت و کاهش دغدغه تولیدکنندگان در ۶ ماه آینده برای تامین نهاد‌های دام و طیور ذخیره سازی ۹۰ هزار تن کنجاله سویا را آغاز کردیم که روز گذشته حدود ۲۵ هزارتن آن وارد انبار و سوله‌های استان شد.

او ادامه داد:در بخش تامین نهاده کمبودی در استان وجود ندارد و از سال گذشته تا کنون بیش از ۸ میلیون تن نهاده دام و طیورخریداری شده است.

جامی افزود: تامین بخشی از نهاده‌ها برعهده بخش خصوصی است و امسال سهم بخش دولتی ۲۰ درصد افزایش یافت و به ۴۰ درصد رسید.

او گفت: نهاه‌هایی مانند کنجاله سویا با قیمت مصوب ۲ هزار و ۷۰۰ تومان و ذرت با قیمت یک هزار و ۳۵۰ تومان از بنادر تحویل گرفته می‌شود.

او در پایان افزود:با توجه به این که تامین حدود ۱۰ درصد از طیور کشور بر عهده استان گلستان است، تولیدکنندگان می‌توانند بدون نگرانی در حوزه تامین نهاده‌ها به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام /گ
 

تامین نهاده های دام و طیور در استان گلستان 

برچسب ها: جهادکشاورزی ، طیور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.