روایت لاهوتی از نشست فراکسیون مستقلان ولایی:

عراقچی: تا زمانی که منافع‌مان تامین شود در برجام می‌مانیم

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی به تشریح جلسه امروز این فراکسیون که با حضور عراقچی برگزار شد پرداخت.

بررسی نحوه فروش نفت ایران در جلسه فراکسیون مستقلان ولاییمهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور عباس عراقچی  معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه صبح این فراکسیون خبر داد.

او افزود: در جلسه امروز سیاست‌های وزارت امور خارجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت، لذا این سیاست‌ها به گونه‌ای طراحی شده که جمهوری اسلامی ایران بتواند کلیه توطئه‌های آمریکا را علیه جمهوری اسلامی ایران خنثی کند.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: وزارت امور خارجه تدابیری برای جلوگیری از توطئه آمریکایی‌ها در خصوص هرگونه اجماع علیه ایران اتخاذ کرده که تاکنون نیز موفق بوده است.

لاهوتی ادامه داد: در ادامه جلسه درباره راه‌هایی برای مبادلات اقتصادی ایران و فروش نفت و واردات کالا که کمک می‌کند ما بتوانیم نفت خود را بفروشیم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: همچنین در این جلسه آقای عراقچی این موضوع را مورد تأکید قرار داده که بحث هسته‌ای ما دارای یک مشروعیت بین‌المللی است و تا زمانی که منافع ما در برجام حفظ شود در این قرارداد خواهیم ماند و در برابر هر حرکت تهاجمی مقابله به مثل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

صالحی در فراکسیون نمایندگان ولایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
آقای عراقچی یه چند تا از منافعی که تا کنون از برجام تامین شده و دلیل تا کنون ماندن در برجام بوده را هم نام می بردید .
آخرین اخبار