رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی

صبح امروز مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین (توزیع‌کنندگان) شبکه پستی با حضور رئیس شرکت ملی پست برگزار شد.

رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستیبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز با حضور  حسین نعمتی معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، سلیمان توکلی عضو هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، محمدی مدیرعامل شرکت نیروی محرکه و جمعی از مدیران شرکت پست و موزعین (توزیع‌کنندگان) این شرکت، مراسم رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی در محل ساختمان زنبوری شرکت پست برگزار شد.


بیشتر بخوانید: با حضور معاون رئیس جمهور تمبر یادبود "مسابقات چوگان جام فرشتگان" رونمایی شد


 نعمتی در این مراسم ضمن عرض تبریکِ پیشاپیش به مناسبت عید سعید غدیر اظهار داشت: شبکه بزرگ پستی کشور ماموریت مهمی در بحث ارائه خدمات به شهروندان در اقصی نقاط کشور اعم از شهر، روستا، بخش و کلانشهر دارد که خوشبختانه این ماموریت بزرگ روز به روز در حال رشد و ارتقاء است و شما شاهد هستید که خدمات شبکه پستی کشور در نوع خود کم‌نظیر است.

رونمایی از نوسازی ناوگان موتوری موزعین شبکه پستی

او افزود: طبیعتا برای اینکه این شبکه پایدار باشد، بایستی به بخش‌های مختلف آن توجه و اهتمام ویژه‌ای ورزید؛ در همین خصوص بحث ناوگان موتوری یکی از بخش‌های جدی در سطح شبکه پستی است که خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و همینطور شرکت نیرو محرکه، امروز شاهد اضافه شدن ۲۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت نو به سیستم ناوگان موتوری شرکت پست هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پست ادامه داد: ما در سال رونق تولید و با استفاده از توان داخلی کشور توانستیم ناوگان موتوری پست را نوسازی کنیم که البته این تمام کار نیست و ان‌شاءالله در سال آتی بتوانیم در بحث ناوگان موتوری، شاهد حضور موتورهای برقی باشیم.

نعمتی ادامه داد: یکی از نکاتی که برای ما در سطح شبکه پستی بسیار مهم است، توجه به استانداردها و محیط زیست است؛ در همین راستا وجود وسیله حمل و نقل ایمن در حوزه پست و رعایت ایمنی از ضرورت‌های این مقوله است.

در ادامه توضیحات سلیمان توکلی عضو هیئت مدیره بانک قرض‌ الحسنه مهر ایران، در خصوص تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای که بین شرکت ملی پست، شرکت نیرو محرکه و این بانک برای اجرای پروژه نوسازی ناوگان موتوری موزعین شرکت پست، صورت گرفت را مشاهده می‌کنید.

همچنین در این مراسم از لوگوی جدید و شکیل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران رونمایی به عمل آمد.در ادامه ویدئویی از لحظه رونمایی از این لوگوی جدید را می‌بینید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار