بازخوانی و بازسازی واقعه غدیر در ایلام

فرمانده سپاه ناحیه ایلام از بازخوانی واقعه غدیر در شهرستان ایلام در محل بوستان چغاسبز خبر داد و گفت:به مناسبت عید ولایت واقعه غدیر روز‌های ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه به عنوان یک واقعه مهم در تاریخ اسلام بازخوانی و بازسازی می‌شود تا یادآوری باشد.

بازخوانی و بازسازی واقعه غدیر در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ محمدحسین فولادی گفت : بازسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگ‌ترین و مهمترین رخداد تاریخ اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.

او افزود: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر بوده و این واقعه بزرگ حقیقتی عظیم است که باید برای زنده نگه داشتن آموزه‌ها و تعالیم ان بیش از پیش تلاش کنیم.

فولادی اضافه کرد: دهه مبارک ولایت بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و از این رو همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری غدیر خم ضروری است.

او اظهار کرد: واقعه غدیر با خلاقیتی منحصر به فرد و با مشارکت هنرمندان بازخوانی و شبیه سازی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام یادآور شد: با توجه هجمه فکری و فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم به ویژه عاشورا و غدیر نیاز است تا این رخداد‌های مهم اسلام بازخوانی و یادآوری شوند.

فولادی اظهار داشت: دشمنان دریافته اند که ولایت و عاشورا راز ماندگاری اسلام است و از هیچ دسیسه‌ای برای جدا کردن ملت از این دو مولفه مهم فروگذار نیستند.

انتهای پیام/اس

واقع غدیر در ایلام باز خوانی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.