مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

اعلام برنامه های شرکت توزیع برق استان سمنان در هفته دولت

سید محمد موسوی زاده گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۶پروژه برق‌رسانی در سه شهرستان استان سمنان افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد موسوی زاده  مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در سه شهرستان گرمسار، مهدی شهر و میامی قرار است ۱۶طرح برقرسانی افتتاح شود، گفت: این طرح‌ها در هفته دولت با حضور مسئولان به بهره برداری می‌رسد که سهم میامی هشت طرح و سهم مهدی شهر چهار و گرمسار نیز چهار پروژه خواهد بود.

او با بیان اینکه اعتبار کل این ۱۶طرح قریب به ۴۶ میلیارد ریال است، تاکید کرد: برای ۱۲ طرح شهرستان میامی ۳۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و برای چهار طرح مهدی شهر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و برای چهار طرح گرمسار پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

نگاه ویژه به کالپوش میامی

مدیر توزیع برق استان سمنان پروژه بهینه‌سازی ۲۱ هزار متر شبکه فشار متوسط هوایی و نصب ۱۴ دستگاه پست هوایی دشت دانیال کالپوش را در زمره طرح‌های شهرستان میامی دانست و گفت: این طرح‌ها ۱۹ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال اعتبار به خود اختصاص داده اند.

موسوی زاده بیان کرد: پروژه احداث شبکه فشار متوسط و نصب ۹ دستگاه پست هوایی با قدرت ۲۷۵ کیلوولت آمپر و برقراری چهار هزار و ۳۸۲ متر شبکه توزیع برق با اعتبار شش میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و همچنین تقویت یک ایستگاه هوایی توزیع برق بااعتبار ۲۵۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در میامی هستند.

انتهای پیام / م

۱۶پروژه برق‌رسانی در گرمسار، مهدی شهر و میامی افتتاح می‌شود

 

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار