سخنگوی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

الزام تشکیل کارگروهی در شهرداری برای توسعه فضای سبز در پایتخت

اعطاء گفت: توسعه فضای سبز از مصادیق عدالت اجتماعی است و شهرداری باید با تشکیل کارگروهی اقدام‌ها را در این مسیر هدفمند کند.

الزام تشکیل کارگروهی در شهرداری برای توسعه فضای سبز در پایتختبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در آیین افتتاح و بهره برداری پروژه‌های خدماتی و فرهنگی مجموعه اراضی عباس آباد، شامل کلنگ زنی مجموعه چهارباغ، افتتاح ایستگاه ۱۱۰ اتش نشانی و بهره برداری از دریاچه هنر گفت: گاهی مواقع شاهدیم در مدیریت شهری برنامه و مدیریت واحدی برای توسعه فضای سبز در شهرداری تهران وجود ندارد که این نبود متولی در مدیریت موجب می‌شود کج رویی‌هایی را در این مسیر شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید؛ هدیه رهبر انقلاب به شهروندان تهرانی به مناسبت عید غدیر


سخنگوی شورای شهر تهران افزود: لازم است شهرداری تهران با تشکیل کارگروهی پیش بینی‌هایی لازم را برای توسعه فضای سبز شهری تهران داشته باشد و اقدام‌های مناسبی را انجام دهد.

اعطا با اشاره به ماده ۴۸ برنامه ۵ ساله سوم توسعه شهری افزود: این بند و ماده به طور مشخص توجه مدیریت شهری به توسعه فضای سبز را خواسته است.

او با اشاره به احداث پروژه‌های مهم شهری در ماه‌های اخیر گفت: خوشبختانه شاهد هستیم در ماه‌های اخیر پروژه‌های خوبی در پایتخت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بحث اراضی عباس اباد نیز موضوعی بود که از سال ۵۰ مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با تاکید بر توسعه فضای عمومی افزود: توسعه فضای عمومی از مصادیق عدالت اجتماعی است که همواره باید از سوی مدیریت شهری مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

توسعه فضای عمومی از مصادیق عدالت اجتماعی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار