اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۳۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در زنجان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان زنجان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح در روز گذشته ۳۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع آوری ۳۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در زنجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ  بابایی بیان داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی کلانتری‌های شش گانه شهرستان زنجان اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با اجرای این طرح ۱۵ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و ۲۰ معتاد پرخطر و متجاهر را جمع اوری کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: در راستای اجرای این طرح از دستگیر شدگان مقداری انواع مواد مخدر و آلات استعمال و توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: طرح اتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عموم مردم اجرا و اجرای این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ر

۳۵ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر جمع آوری و دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.