رتبه برتر جشنواره جابر بن حیان کشور به دانش آموز اهوازی رسید

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب رتبه برتر مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان توسط رکسانا منصفی دانش آموز پایه ششم دبستان غیر دولتی ذهن نخست این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خانم رکسانا منصفی دانش آموز پایه ششم دبستان غیر دولتی ذهن نخست ناحیه یک اهواز با کسب عنوان برتر در بین ۲۰۸ پروژه سراسر کشور افتخار آفرین شد.

او افزود: پروژه خانم منصفی با عنوان سمکا تشنه و مسموم به بحث تصفیه آب به صورت طبیعی و گیاهی می‌پردازد و  ابتکار خلاقانه این دانش آموز در لزوم حفظ محیط زیست مورد توجه داوران کشوری قرار گرفت.

نیسی گمراوی بیان داشت: جشنواره جابربن‌حیان را در تقویت روحیه خوباوری دانش‌آموزان بسیار موثر است و جشنواره جابربن‌حیان در تقویت روحیه خوباوری دانش‌آموزان بسیار موثر است و می‌تواند نقش بسزایی در افزایش و تقویت روحیه اعتماد به نفس، خلاقیت، کار تیمی و مشارکت دانش‌آموزان ایفا می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به شرکت ۲هزار طرح در مرحله ناحیه‌ای این جشنواره گفت: ۱۳ اثر دانش آموزان ناحیه یک نیز در مرحله استانی حضور یافتند.

انتهای پیام/م

دانش آموز ناحیه یک اهواز در جشنواره جابر بن حیان خوش درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.