امیر حیدری:

مشخصه اصلی ارتش و نیروی زمینی ولایت‌مداری است

فرمانده نزاجا گفت: امروز به لطف هدایت روحانیت بصیر و حضور فرماندهان، افسران و کارکنان مؤمن، مشخصه اصلی ارتش و نیروی زمینی ولایت‌مداری است.

مشخصه اصلی ارتش و نیروی زمینی ولایت‌مداری استبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جشن دهه ولایت که در کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا با حضور خانواده شهید مدافع حرم یداللهی و سرهنگ فرزاد آزادی فرمانده مرکز آموزش جوادالائمه نزاجا برگزار شد، گفت: به لطف هدایت روحانیت بصیر و حضور فرماندهان، افسران و کارکنان مؤمن و با اخلاص امروز مشخصه اصلی ارتش و نیروی زمینی ولایت‌مداری است.

وی افزود: تمام تلاش ما سربازان ولایت این است که این ولایت‌مداری را با اطاعت‌پذیری، حضور و اقدام به‌موقع و رعایت بایدها و نبایدها مستحکم‌تر کنیم، چون اعتقاد داریم صراط مستقیم بودن در مسیر ولی امر مسلمین است.

گفتنی است؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه این، مراسم زمین چمن کوی سازمانی شهید رنجبر را که مزین به نام شهید مدافع حرم ارتش، شهید یداللهی است را با حضور خانواده این شهید گرامی، افتتاح کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار