رویت پدیده ای عجیب بر فراز اهرام ثلاثه مصر! + فیلم

مشاهده یک شی درخشان عجیب بر فراز اهرام ثلاثه مصر که از داخل آن یک گوی سفید رنگ در جهت مخالف شلیک شد و به حرکت در آمد به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

رویت پدیده ای عجیب بر فراز اهرام ثلاثه مصر! + فیلم///دوشنبه صبحبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی پدیده‌ای عجیب را بر فراز اهرام ثلاثه مصر به تصویر می‌کشد. در حالی که این پدیده بدون شک منشاء فرازمینی داشته، اما مشخص نیست آیا یک پدیده طبیعی بوده یا توسط موجودات هوشمند بوجود آمده است. این ویدئو که با تلفن همراه تهیه شده است پرواز دو شی درخشان عجیب را در محدوده اهرام ثلاثه نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: ویدئویی از قصابی محمد صلاح همه را شوکه کرد +فیلم


در این ویدئو در حالی که یک شی درخشان در حال حرکت در آسمان است ناگهان یک شی حلقه‌ای شکل درخشان از داخل آن به عقب شلیک شده و در جهت مخالف شروع به حرکت می‌کند.

یکی از سایت‌های رصد یوفو‌ها در جهان با انتشار این ویدئو مدعی شد که سازندگان واقعی اهرام ثلاثه برای دیدن سازه‌های خود از زمین بازدید کرده‌اند. این ویدئو توسط یک توریست چینی که در حال بازید از اهرام ثلاثه بود ثبت شد و در ماه ژوئن در یک کانال یوتیوب چینی به اشتراک گذاشته شد.

انتشار این ویدئو در یوتیوب با واکنش‌های مختلف کاربران همراه بود. در حالی که عده‌ای از کاربران اشیاء پرنده در این ویدئو را شهاب سنگ دانستند برخی دیگر، اما آن‌ها را شی پرنده ناشناس یا یوفو قلمداد کردند. انتشار این ویدئو با واکنش اسکات سی وارینگ، یوفو‌شناس مطرح نیز همراه بود. او نیز با انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی اش در کپشنی نوشت: «این یوفو در پوشش یک شهاب سنگ آسمان را در می‌نوردد، اما سپس یک گوی سفید رنگ از داخل آن شلیک شده و در جهت مخالف حرکت می‌کند.»

انتهای پیام/

رویت اشیاء پرنده ناشناس عجیب بر فراز اهرام مصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار