‌بسیج اصناف ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی را برای سیل‌زدگان بازسازی کرد

مسئول بسیج اصناف کشور گفت: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای سیلزدگان توسط بسیح اصناف بازسازی شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسن حسن‌پور صبح امروز در دیدار با امام جمعه پلدختر با بیان اینکه خیرینی که اموال‌شان را به مردم هدیه کرده و تا زمانی که مردم از آن استفاده می‌کنند ثواب و حسنه برای آنان نوشته می‌شود، اظهار داشت: بسیج اصناف فعالیت‌ها و کمک‌های مختلفی به مردم سیل‌زده پلدختر ارائه داده است که امروز یکصدمین واحد مسکونی بازسازی شده افتتاح و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه بسیج اصناف ۱۰۰ واحد مسکونی تعمیری را در شهر سیل‌زده پلدختر بازسازی کرد، افزود: بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات این ۱۰۰ واحد مسکونی هزینه شده‌است.

مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ۲۰۰ هزار جوان در خون غلتیده جان خود را برای ایران اسلامی هدیه کردند، عنوان کرد: مردم پلدختر در جریان سیلاب بردباری داشتند و خداوند به آن‌ها صبر عطا کرد.

او بیان کرد: در بازسازی تعمیرات سعی کردیم از ضعیف‌ترین اقشار جامعه انتخاب شوند که این ۱۰۰ واحد مسکونی بعد از تعمیر توسط بسیج اصناف تجهیز و در اختیارمردم قرار گرفت.

حسن‌پور با بیان اینکه روحیه و کار جهادی در شهر پلدختر وجود دارد، گفت: امیدوارم این جلسه شروع راه دیگری برای کمک به دیگر سیل‌زدگان کشور باشد و پیام من به بازاریان و تجار این است که سیل‌زدگان خوزستان، لرستان وگلستان را فراموش نکنند، چون مردم نیازمند به کمک همه‌جانبه آنان هستند.


بیشتر بخوانید: مروری بر سیل لرستان ،خسارات و کارهای انجام شده


رئیس بسیج اصناف کشور با تأکید به اینکه بخش عمده‌ای از کمک‌های بسیج اصناف در اختیار سپاه‌های استانی قرار می‌گیرد تا با کمک بسیج سارندگی در آنجا به سرانجام برسانند، خاطرنشان کرد: بسیج اصناف کشور بسته‌های لوازم خانگی را در مهرماه بین دانش‌آموزان سیل‌زده آماده و توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

بازسازی مناطق سیل زده در لرستان

برچسب ها: سیل ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.