هم زیارت، هم سیاحت/ قسمت دوم؛

کی بریم مشهد؟/ زائران شهریوری مشهد با خیال آسوده سفر کنند

در قسمت قبلی قرار شد به این سوال پاسخ دهیم که هوای مشهد در شهریور ماه چطور است و زائران مشهدالرضا در سفر به این شهر در مقابله با وضعیت آب و هوایی چه تدبیری بیندیشند؟

کی بریم مشهد؟/ زائران شهریوری مشهد با خیال آسوده سفر کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یحیی قائنی پور رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از وضعیت هوای مشهد در دو هفته اول شهریور برای ما می گوید: بر اساس نقشه های هواشناسی تا ۱۵ شهریور، وضعیت جوی نسبتا پایدار داریم و نوسانات دمایی چندانی نداریم.

او این طور پیش بینی می‌کند: حداکثر دمای روزانه مشهد بین ۳۰ تا ۳۵ درجه و دمای شبانه مشهد بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.

 

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان می‌گوید: این روز‌ها مشهد هوای مطبوع و دلچسبی دارد و پیش بینی ما این است که در دو هفته اول شهریور نیز میانگین دمای هوا، یکی دو درجه خنک‌تر خواهد شد.

قائنی پور ادامه می‌دهد: آسمان مشهد تا نیمه اول شهریور صاف خواهد بود و احتمال بارش کم است.

اگر در تدارک سفر به مشهد هستید و تا نیمه شهریور عازم این شهر می‌شوید، نگرانی برای هوای مشهد نخواهید داشت با هوایی معتدل در مشهد رو به رو خواهید شد و اگر بودجه کمی نیز  سفر در نظر گرفته اید می‌توانید روی اقامت در کمپ‌های شهرداری نیز حساب کنید.

در قسمت بعدی این بسته گردشگری برای شما از وضعیت کلی هوای مشهد در چهار فصل سال خواهیم گفت و اشاره‌ای کوتاه نیز به وضعیت هوای مشهد در پاییز امسال نیز داریم.

انتهای پیام//م.م

 

آسمان مشهد تا نیمه اول شهریور صاف خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.