پیامک‌های دریافتی بیست و هفتم مرداد؛

مشکلات متقاضیان مسکن مهر آستارا/ نبود امکانات در روستای دیمه سرخ شهرستان قیروکارزین در استان فارس/ گلایه راننده تاکسی‌ها از گرانی روزافزون لوازم یدکی

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و هفتم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

7602...0917: سلام، لطفا با وزیر دادگستری مصاحبه کنید و شروع جذب پذیرفته شدگان کادر اداری آزمون 96 قوه قضاییه جویا شوید.

 

0998...0914: لطفا در مورد مسکن مهر آستارا که مدت چهار سال است که پول را تمام از اعضای گرفته اند چرا تحویل نمی دهند تو را جان بچه‌های خودتان پیگیری نمایند متشکرم.

 

6415...0939: به علت بی نتیجه ماندن قول و وعده های مسئولین در رابطه با استخدامی قوه قضاییه، پذیرفته شدگان این آزمون تجمع بزرگی برای احقاق حقوق خود برگزار خواهند کرد.

 

2982...0915: سلام. هفت ساله فارغ التحصیل شدم هنوز دانشگاه پیام نور زاهدان مدرکم را نداده است.

 

6250...0910: ما راننده تاکسیها از این گرانی روزافزون لوازم یدکی و روغن ماشین ازکه باید کمک بخواهیم تاکسی کرج.

 

.. .. ...0912: سلام . موضوع سردفتری که 8 سال است در آمریکا به سر می برد و فرد دیگری در دفتر وی به جایش نشسته است و من کارمند این دفتر هستم. لطفا با من تماس بگیرید. گره از کار کسانی باز میشود که در دادگاه بخاطر تنظیم اسناد توسط این دفتر گرفتار هستند.

 

2700...0938: سلام چرا تمام زیباسازی های تهران در مناطق بالا شهر و پایین شهر و خیلی زشت و قدیمی درست میکنند. واقعا این همه تفاوت از بیت المال؟ مالیات برای درآمد بالا؟! خب به پایینی ها هم حقوق بالا بدن مالیات زیاد بگیرند.

 

2039...0917: سلام. بفرمائید تعاونی های مرزنشینان هیچ فعالیتی ندارد، بپرسید برای آنها چه برنامه‌ای دارند.باتشکر.

 

4559...0919: با سلام اینجانب فیروزه سلطان محمدی در مراجعات مکرر به بیمارستان امیر اعلم تهران برای تومور اکوستیک نروما و جراحی مادرم موفق به دریافت نوبت در اسفند 97 شدم که به 26 مرداد 98 وقت دادن دیروز پس از مراجعه متوجه شدیم که در دادن نوبت تعطیلی لحاظ نشده و مرا به 7 شهریور موکول کردند ما دیروز فقط برای رفت و آمد 400 هزار تومان هزینه کردیم به همین راحتی با احساسات و مال و جان بدبخترین افراد این جامعه بازی می شود. 

 

5654...0937: لطفاا گزارشگران باشگاه تان اعزام شوند جلو سفارت دولت فخیمه اسلوونی برآورد کنند در روز چه مقدار از متقاضیان ویزا ناکام خارج میشوند و€60پرداخته اند.

 

4970...0917: سلام و خسته نباشيدبه همه باشكاه خبرنكاران. اداره كار كهكيلويه و بويراحمد به پرونده كارگرها جنان بي توجهی ميكند كه طرف خسته بشه.


4354...0917: با سلام و عرض ادب بنده در شهرک صنعتی شیراز یک واحد تولیدی ساختم الان برای راه اندازی نیاز به یک میلیارد تومان وام دارم و با توجه به این که خونه و ماشین ام رو هم فروختم و خرج ساخت سوله و خرید زمین کردم با توجه به اینکه از سازمان صنایع و معادن واجد شرایط و به بانک ملی مراجعه کردم بهم گفتن سند سوله برای ما قابل قبول نیست چون محل طرح هست و الان حدود یک سال هست کار من خوابیده و هر روز هم قیمت دستگاه بالا می رود، مگر دیگه وام با سود 18 درصد این همه منت داره کاش مجبور نبودم و یک ریال وام هم نمیگرفتم، ممنون میشم اگه براتون امکان داره گره از کار من باز کنید.


7568...0936: بیمارستان لقمان حکیم تهران از تاریخ 24/5/98 بچه چهار ساله علی لطفعلی زاده به دلیل تصادف بستری شد دکتر بالا سرش نمیاد فقط رزیدنت میبینه . هیچ کس بدادش نمیرسه تو این مملکت.

 

8782...0916: سلام. من از استان فارس شهرستان قیروکارزین روستای دیمه سرخ مزاحم میشم. ما عشایر هستیم و قصد یکجا نشین شدن داریم. ولی متاسفانه به دلیل نداشتن برق و نداشتن آنتن و رسیدن گرما مجبور به کوچ می شویم الان سه‌ سال هست به اداره برق تقاضا کردیم ولی هیچ نتیجه ای نگرفتیم لطفا در پاییز که عشایر به منطقه بر میگردد پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار