افتتاح ۲۳ طرح محرومیت زدایی سپاه و آغاز عملیات ساخت ۳۰ واحد مسکونی

با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ۲۳ طرح محرومیت زدایی افتتاح و عملیات اجرایی ۳۰ طرح در شهرستان خوی به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲۳ طرح محرومیت زدایی سپاه و آغاز عملیات ساخت ۳۰ واحد مسکونیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، طرح‌های محرومیت زدایی شامل احیای قنات و طرح‌های آبیاری کشاورزی در روستا‌های خاکمردان، مامیشقان و حیدر آباد و ۲۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی است که با حضور سردارشهسواری فرمانده سپاه شهدای استان امام جمعه و فرماندارخوی به طور همزمان در روستای خاکمردان و امینه ده افتتاح شدند.

برای اجرای این طرح‌ها که با مشارکت مردم و کیمته امداد امام خمینی و بهزیستی اجرا شده اند بیش از ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین باحضور فرمانده سپاه شهدای استان عملیات ساخت ۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در شهرستان خوی آغاز شد.

برای اجرای این طرح‌ها ۱۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

سردارشهسواری در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: سالانه بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا برای محرومیت زدایی در مناطق محروم استان هزینه می‌شود.

او اولویت طرح‌های عمرانی سپاه شهدا را ساخت واحد‌های مسکونی مددجوان دانست و افزود: ساخت بیش از ۱۲۵۰ واحد مسکونی مددجویی بهزیستی و کمیته امداد با مشارکت قرارگاه حمزه سید الشهدا از مهمترین این طرح هاست که تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

حجت اسلام شکوری امام جمعه خوی هم در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تقدیر از تلاش‌های سپاه در محرومیت زدایی، این اقدامات را یک اقدام جهادی در راه توسعه و عمران مناطق محروم دانست و بر ضروت حمایت از این طرح‌ها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م

 

 

افتتاح طرح های محرومیت زدایی در خوی

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.