کشف ۶۰۰ کیلو مواد مخدر در محور زاهدان بیرجند

در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و خراسان جنوبی ۵۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از کامیون حامل سبوس و خوراک دام در محور زاهدان – بیرجند کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و خراسان جنوبی ۵۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد روان گردان شیشه، مرفین و سایر مواد مخدر از یک کامیون حامل سبوس و خوراک دام در محور زاهدان – بیرجند کشف شد.

در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر عناصر حمل و فروش مواد مخدر مشخص شد، فردی که به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد روان گردان شیشه را از استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و به وسیله یک دستگاه کامیون در پوشش محموله تجاری سبوس و خوراک دام قصد انتقال به استان خراسان جنوبی را دارد.

بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به محور زاهدان- بیرجند اعزام و اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو کامیون به همراه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که به عنوان اسکورت خودرو حامل مواد مخدر بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو خودرو متوقف و راننده‌های آن‌ها دستگیر شدند.

در بازرسی از خودرو متهمان ۳۲۳ کیلو شیشه، ۲۶۶ کیلو مرفین و ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم سایر مواد مخدر کشف شد که به همراه متهمان به منظورانجام تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی منتقل شدند.

انتهای پیام/ک

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در بار سبوس و خوراک دام

برچسب ها: پلیس ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار