رئیس سازمان اردوی، گردشگری سپاه خبر داد؛

بازسازی واقعه غدیر در خراسان شمالی

بازسازی واقعه غدیر در چهار نقطه از خراسان شمالی اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رسول نکوئیان رئیس سازمان اردوی، گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: بازسازی واقعه غدیر در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در چهار شهرستان بجنورد، اسفراین، شیروان و فاروج اجرایی می‌شود.

نکوئیان بابیان اینکه اجرای بازسازی غدیر، این واقعه عظیم را در ذهن مردم تداعی می‌کند، افزود: هدف اصلی این طرح ترویج فرهنگ غدیر در کشور است که در چند سال اخیر در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

او با اشاره به اینکه این برنامه در ۳۰ نقطه از محله‌های اهل تسنن کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در خراسان شمالی نیز در چهار شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج این واقعه به تصویر کشیده می‌شود.

نکوئیان پیام اصلی این حرکت را ولایت، بصیرت و بیعت با ولایت و شناختن علی زمان حال عنوان کرد و گفت: این برنامه در سال‌های گذشته به صورت پراکنده در استان برگزار می‌شد و مورد توجه تعداد بسیاری از مردم واقع شده است.

او خاطرنشان کرد: این برنامه در بجنورد روز سه شنبه همزمان با عیدغدیرخم ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل دهکده مقاومت بسیج، دراسفراین روز سه شنبه ساعت ۱۷ در محل پارک قائم، درشیروان ساعت ۱۷ روز دوشنبه در محل پارک شیرکوه، درفاروج ساعت ۱۷ روز دوشنبه در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اجرایی می‌شود.

به گفته نکوئیان برای اجرایی شدن این برنامه حدود ۱۰۰۰ نفر به همراه چهار کارگردان مجزا برای طراحی، ساخت و اجرا فعالیت داشته اند، و اجرای هر برنامه دو ساعت زمان طول می‌کشد.
انتهای پیام/ ر

بازسازی واقعه غدیر در خراسان شمالی

برچسب ها: غدیر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.