عجیب‌ترین کپسول‌های ویتامینی که تا به حال ندیده اید +تصویر

شرکت داروسازی انگلیسی عجیب‌ترین کپسول‌های ویتامینی را تولید کرد.

عجیب‌ترین کپسول‌های ویتامینی که تا به حال ندیده اید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت داروسازی انگلیسی که بیشترین تولیداتش مکمل دارویی است، اقدام به تولید کپسول‌های مولتی ویتامینی کرده که بیشتر شبیه وسیله تزئینی تا یک مکمل دارویی است.

این کپسول‌ها ظاهری بسیار زیبا و طلایی رنگ دارند و شامل ۱۸ ویتامین و مواد معدنی از جمله ویتامین A، ویتامین D، اسید فولیک، روی و آهن و همچنین زرق و برق‌های خوراکی هستند. جالب است که مواد براق خوراکی به طور کامل در معده هضم نمی‌شود و مستقیما از طریق مدفوع دفع می‌گردد.

آدامس‌های آرابیکا که صمغ اقاقیاست از شیره گونه‌های مختلف اقاقیا گرفته می‌شود و اغلب در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما به طور کامل جذب بدن نمی‌شود این قرص‌ها نیز مواد خوراکی براقشان جذب بدن نمی‌شود.درخشش غیر سمی در کپسول‌های مولتی ویتامین از صمغ اقاقیا و رنگ آمیزی خوراکی ساخته شده و حاوی هیچگونه GMO، ضد چسبندگی، لاکتوز یا گلوتن است.

بوریس هوداکل تولید کننده این کپسول‌ها گفت:ما تلاش می‌کنیم تا برند خلاقانه و نوآورانه کپسول با سلامتی در خط اول کار‌هایی باشد که ما انجام می‌دهیم. سالم بودن و به دست آوردن تمام مواد مغذی مورد نیاز شما نباید فراموش شود.

البته تعداد محدودی از این قرص‌ها در بازار عرضه شده است.

عجیب‌ترین کپسول‌های ویتامینی که تا به حال ندیده اید+تصویر

عجیب‌ترین کپسول‌های ویتامینی که تا به حال ندیده اید+تصویر


انتهای پیام/


کپسول‌های طلایی سرشار از ویتامین

برچسب ها: دارو ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار