سرهنگ بخشنده خبر داد؛

دستگیری قاچاقچی موادمخدر طی یک عملیات ضربی/ کشف ۷۶ کیلو گرم تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر با ۷۶ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس شیراز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به دستگیری قاچاقچی مواد مخدر با همکاری پلیس شیراز اظهار کرد: با تحقیقات انجام شده از سوی ماموران پایگاه نهم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت مشخص شد که یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار این محدوده ضمن ارتباط با قاچاقچیان جنوب کشور قصد انتقال موادمخدر به تهران را دارد.

او افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت که متعاقبا دستور بازداشت متهم و همدستانش صادر و تیمی از ماموران این یگان به تحقیقات تکمیلی در این خصوص پرداختند.

سرهنگ بخشنده گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد این متهم ضمن حضور در یکی از شهرستان‌های جنوبی کشور در حال بارگیری مقادیر متنابهی مواد مخدر و انتقال آن به تهران است که با همکاری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر شیراز، طی یک عملیات ضربتی، این متهم دستگیر شد.


او بیان کرد: در بازرسی از خودروی این متهم نیز ۷۶ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و به همراه پرونده متهم به پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شیراز منتقل شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، اعلام داشت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.

انتهای پیام/

کشف ۷۶ کیلو گرم تریاک از یک قاچاقچی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار