رییس سازمان حمایت مطرح کرد؛

ممنوعیت هرگونه پیش فروش خودرو بدون مجوز سازمان حمایت/هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده است

تابش گفت: هر گونه پیش فروش خودرو مگر با ابلاغ و مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ممنوع است و این مورد باید مورد رصد قرار بگیرد.

 

ممنوعیت هرگونه پیش فروش خودرو بدون مجوز سازمان حمایت/هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس تابش رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در گردهمایی معاونین بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان‌های کشور بیان کرد: حضور ما در بازار به مردم امنیت می‌دهد و آن‌ها را مطمئن می‌کند که بازار رصد می‌شود.

تغییر قیمت بدون در نظر گرفتن مصوبات ستاد تنطیم بازار و سازمان حمایت ممنوع است

او با تاکید بر ضرورت بازگشت بازرسان، تصریح کرد: از هرگونه تغییر قیمت بدون در نظر گرفتن مصوبات ستاد تنطیم بازار و سازمان حمایت باید خودداری شود.

ممنوعیت هرگونه پیش فروش خودرو بدون مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان بیان کرد: هر گونه پیش فروش خودرو مگر با ابلاغ و مجوز سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ممنوع است و این مورد باید مورد رصد قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: الحاق ناوشکن سهند و زیر دریایی فاتح / نیروی دریایی ارتش آمادگی اسکورت گریس یک (آدریان دریا) را دارد


هیچ گونه تغییری در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی داده نشده است

تابش در ادامه در خصوص هزینه ثبت نام مدارس غیرانتفاعی نیز، گفت: تا به امروز در نرخ ثبت نام مدارس غیرانتفاعی هیچ گونه تغییری داده نشده است و مبنای ثبت نام همان ثبت نام سال قبل است.

گفتنی است که گردهمایی معاونین بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان‌های کشور امروز یکشنبه در سالن مروارید سازمان توسعه تجارت برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار