رئیس شرکت نوسازی اراضی عباس آباد مطرح کرد؛

جوانان می‌توانند امنیت را برای دنیا به ارمغان بیاورند

حجازی گفت: با رعایت اولویت‌ها ارزش‌های ملی و دینی می‌توانیم گام‌های مثبتی در راستای تحول در خصوص مسائل مربوط به جوانان برداریم.

بجوانان می‌توانند امنیت را برای دنیا به ارمغان بیاورنده گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم روز جهانی جوان با حضور مسئولان دولتی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مسئولان یونسکو در ایران امشب (یکشنبه) در تهران برگزار شد.

سید محمد حسین حجازی رئیس شرکت نوسازی اراضی عباس آباد در حاشیه این مراسم، گفت: از ۱۷ دسامبر ۱۹۹۹ که این روز در مجمع عمومی سازمان ملل به نام روز جوان نام گذاری شده است.

او گفت: جهان حرکت خود را به سمت ساختن دنیایی بهتر با حضور جوانان آغاز کرده است.

حجازی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده از جوانان تحقق جهانی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ رقم‌خواهد زد.

وی افزود: امیدواریم با رعایت اولویت‌ها ارزش‌های ملی و دینی بتوانیم گام‌های مثبتی در راستای تحول در خصوص مسائل مربوط به جوانان برداریم.

رئیس شرکت نوسازی اراضی عباس آباد بیان کرد: معتقدیم که جوانان می‌توانند امنیت را برای دنیا به ارمغان بیاورند، باور داریم که دنیایی امن، محیطی سازنده و روبه پیشرفت برای جوانان و کودکان به وجود آوریم تا جوانان ایرانی فرصتی برای شکوفایی بیشتر داشته باشند.

انتهای پیام/

جهان حرکت خود را به سمت ساختن دنیایی بهتر با حضور جوانان آغاز کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
بله احسنت بر شما بشرطي که کاري براي جوانان بکنن
آخرین اخبار