دادستان کل کشور ؛

دادگستری متعهد در خدمت به مردم/ مدیران فضای مجازی به وظایف خود عمل نمی‌کنند

دادستان کل کشور در بجنورد گفت: کسی که در دستگاه قضا مشغول به کار است نقش حفاظت جامعه را دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری  دادستان کل کشور در همایش رهروان ولایت در بجنورد گفت: در مجلسی که ذکر غدیر باشد مورد عنایت الهی است و عبادت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام منتظری افزود:در روز غدیر برای خانواده و فرزندان خود حدیث غدیر را بخوانیدتاغدیر فراموش نشود.

اوبا اشاره به اینکه نباید از کفار واهمه داشت اظهارکرد: اسلام بدون ولایت اسلام ناقصی است و خداوند بر هیچ نعمتی جز نعمت هدایت منت ننهاده است.

دادستان کل کشور با اشاره به اینکه شیعه بودن مسولیت انسان را سنگین میکند گفت: ارتباط با غدیر مسیر را روشن و تکالیف را سنگین میکنند و کسانی که تابع شیعه اند باید تلاش کنند خود را از حیث عمل و رفتار به امیرالمومنین نزدیک کنند.

او با اشاره به اینکه برخی از مدیران مجازی به وظیفه خود عمل نمی‌کنند افزود:مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشید که هدف دشمن این است که به جان و ناموس این ملت آسیب بزند و این خطری است که باید به جوانان هشدار داد.

حجت الاسلام منتظری به وظایف قضات و دادستان‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بعضی از کار‌هایی که برای قاضی مباح است برای کارمندان دستگاه قضا مباح نیست.

اوبا توجه به اینکه خانواده‌های قضات نیز در مسئولیت آن‌ها سهم مهمی دارند افزود: قاضی اگر خاطرش از محیط زندگی خودش جمع باشد خوب میتواند قضاوت کند.

در پایان این مراسم تعدادی از خانواده های شهدا تقدیر شدند.

انتهای پیام/ ر

دادگستری متعهد در خدمت به مردم/ مدیران فضای مجازی به وظایف خود عمل نمی‌کنند
انتهای پیام/ ر

برچسب ها: دادستان ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.