بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ مرداد ماه ۹۸؛

کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک/کشف گازوئیل قاچاق/دستگیری سارقان سیم برق/کشف چوب جنگلی قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در لاهیجان
سرهنگ رسول عزیزی فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، طرح مبارزه با کالای قاچاق در لاهیجان به اجرا در آمد.
این مقام انتظامی افزود: در راستای اجرای این طرح، ماموران انتظامی بخش رودبنه شهرستان لاهیجان حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو نیسان که حامل سوخت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
 
او  تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودور مورد نظر ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند و در این راستا متهم ۵۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا از خطوط قرمز پلیس است تاکید کرد: همه مردم با خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی می‌توانند نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد کشور و اشتغال جوانان داشته باشند.

کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک در رودسر

احداله احدی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پلیس با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند افزود: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خودرو پژو ۴۰۵ متهم در شهرستان رودسر شناسایی و متوقف شد.
او تصریح کرد: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۴۳ ساله به همراه همدست ۳۹ ساله‌اش دستگیر شدند.
رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارقان سیم برق با ۳۰ فقره سرقت در رشت
سرهنگ علی رمضانی فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان رشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده ۲ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند افزود: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام شدند.
 
او تصریح کرد: متهمان در یک عملیات در مخفیگاهشان در شهر رشت دستگیر شدند و در بررسی فنی پلیس به ۳۰ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کردند.
 
سرهنگ رمضانی بیان داشت: متهمان ۲۷ و ۳۲ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری مالخر ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی رشت در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق در شفت
سرهنگ عبدالعلی شعبانی فرمانده انتظامی شفت، به تشریح اقدامات پلیس شهرستان شفت در ۴ ماه گذشته از امسال و کشفیات مربوطه پرداخت.
او افزود: در این مدت ۱۵۰ فقره انواع سرقت در شهرستان شفت کشف و ۶۲ سارق دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد‌ند.

فرمانده انتظامی شفت با بیان اینکه ماموران انتظامی بالغ بر ۱۱ کیلوگرم انواع موادمخدر را در ۴ ماه گذشته کشف و چند باند موادمخدر را متلاشی کردند گفت: ۱۰ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز نیز کشف شده است.
 
سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه در این مدت ۶۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و ۱۳ قاچاقچی دستگیر شدند ادامه داد: همچنین ماموران پلیس شفت ۲ هزار و ۲۷۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کرده‌اند.
 
شعبانی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۸۰ دستگاه موتورسیکلت و ۲۸۵ دستگاه خودرو به علت سرقتی بودن، داشتن دستور توقیف قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر و جابه جایی اموال مسروقه در ۴ ماه گذشته توقیف شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان شفت  به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران اشاره داشت و گفت: تاکنون ۱۵ جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار و به مشکلات انتظامی آن‌ها رسیدگی شده است.
 
انتهای پیام/آ

بسته حوادث امروز گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.