لاری در گفت و گو باباشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

توقف ساخت ۱۹ خوابگاه دانشجویی به دلیل نبود بودجه/ اعطام وام نوسازی به دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: به دلیل محدودیت‌های مالی ۱۹ پروژه ساخت خوابگاه دانشجویی ناتمام است.

تاپ/ خوابیدن 19 پروژه خوابگاهی به دلیل نبود اعتبارات / رایزنی با صندوق رفاه جهت کمک به پرداخت اقساط دانشگاه های علوم پزشکیسیما لاری معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی، دانشجویی وزارت بهداشت اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی وزارت بهداشت فراهم کردن یک الگوی تغذیه‌ای سالم  ویژه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سراسر کشور است و بر همین اساس کارگروه‌هایی در وزارت بهداشت تشکیل شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت ادامه داد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری و بروز مسائل اقتصادی موضوع راه‌اندازی آشپزخانه‌های صنعتی برای سرویس دانشجویان علوم پزشکی مطرح شده است که هر یک از مراکز آموزشی به فراخور موقعیت خودشان تغذیه سالم را برای دانشجویانشان فراهم کنند.

افتتاح یک خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در آینده ای نزدیک

لاری با اشاره به پروژه های خوابگاهی وزارت بهداشت تأکید کرد: در حال حاضر ۲۱ پروژه خوابگاهی ویژه دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در دست اقدام داریم که متأسفانه به دلیل محدودیت‌های مالی ۱۹ پروژه ناتمام مانده است و تنها کار ساخت و تجهیز یک خوابگاه به پایان رسیده و خوابگاه دیگری در شرف افتتاح است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به کمبود اعتبارات مشکلات اقتصادی تفاهم‌نامه‌ای با صندوق رفاه انجام شده است و این نهاد در راستای نوسازی خوابگاه‌ها وام‌هایی به دانشگاه های علوم پزشکی می‌دهد و با رایزنی با صندوق رفاه مقرر شده است که این سازمان در پرداخت اقساط وام‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کمک کند.


بیشتر بخوانید: سرانه غذای دانشجویی در سال ٩٨ چند میلیون تومان است؟


وی گفت: سیاست وزارت بهداشت این است که دانشگاه‌های علوم پزشکی خوابگاه‌های فرسوده خود را نوسازی کنند تا از تحمیل هزینه‌های ساختمان‌های فرسوده جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بودجه عمرانی با کسری مواجه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
دانشگاه بودجه ندارد دانشگاههای جعلی ومدارک تحصیلی جعلی باشغل رابرای بی ارزش کردن تحصیل علم صنعت ورشد ملاخانه ها مردها چند صد برابر وعلاوه نمودن مولا سازی زنها با بودجه بی حساب وکتاب وسپردن شغل ودرامد وسرنوشت انها مولا جدید ساز کشور وبیسوادی وبیکاری وفقر اعتیاد وتباهی ونا امیدی وفلا کت محو کرده
آخرین اخبار