اطعام ۶ هزار نفر در روز عید غدیر/برگزاری بیش از هزار برنامه ویژه عید غدیر در استان همدان

دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های غدیر در همدان گفت:همزمان با عید سعید غذیر خم، ۶ هزارنفر اطعام می شوند.

اطعام ۶ هزار نفر در روز عید غدیر/برگزاری بیش از هزار برنامه ویژه عید غدیر در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام حسنی حلم، دبیر ستاد برگزاری برنامه‌های غدیر در استان همدان گفت:بیش از هزار برنامه متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی، همزمان با روز عید سعید غدیر خم در استان همدان برگزار می‌شود.

او از برگزاری جشن‌های غدیر در تمامی شهرستان‌ها و راهپیمائی خانوادگی به مناسبت روز عید سعید غدیر و همچنین ارجای برنامه های متنوع فرهنگی ،هنری در ۱۴ روستای همدان خبر داد و گفت: به میمنت عید سعید غدیر خم، تمامی هتل‌ها در شب و روز عید به مهمانان ۵۰ درصد تخفیف میدهند و با همکاری حوزه هنری هم بلیط سینما با ۵۰ درصد تخفیف عرضه میشود. همچنین بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری هم ۵۰ درصد تخفیف دارد.
 
حجت الاسلام حسنی حلم افزود: نمایش ۱۱۰ اتومبیل تزیین شده در خیابان‌های همدان و نور افشانی میدان امام خمینی در شب عید نیز از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده است.
 
دبیر ستاد غدیر استان گفت: در روز عید سعید غذیر خم ۶ هزارنفر اطعام می شوند و اوقاف همدان هم ۱۰۰ برنامه در دستور کار و اجرا دارد.
انتهای پیام/ا

برگزاری جشن غدیر در تمام شهرستان های استان همدان

برچسب ها: عید غدیر ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.