تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت دار در کردستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: به دلیل تعدد بالای پروژه‌های ناتمام در کردستان بودجه سال ۹۷ مانند گوشت قربانی تقسیم شد.

تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت دار در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نصراللهی زاده در جلسه‌ی شورای توسعه کردستان که شب گذشته با محوریت شهرستان سنندج برگزار شد عنوان کرد: در سال گذشته عملیات اجرای ۳۱۵ پروژه آغاز شد که به دلیل تعداد بالای آن‌ها بودجه تقسیم شد.
وی افزود: اگر طرحهارا بر اساس اولویت به بهره برداری برسانیم می‌توانیم قدم به قدم پروژه‌های نیمه کاره را تکمیل کنیم.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در ادامه به افزایش بودجه عمرانی کردستان در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی کل کشور ۶ درصد افزایش یافته، اما این درحالیست که بودجه کردستان ۳۶ درصد افزایش یافته است.
در این جلسه آقایان محمدی و سالمی از مدیران حوزه مدیریت و برنامه ریزی کردستان به آماری از شاخص‌های مختلف شهرستان سنندج اشاره کردند.
در پایان نیز استاندار کردستان با اشاره به تلاش‌های سازمان مدیریت و برنامه ریزی و آمار گیری‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف گفت: مدیران باید با دقت برای حل چالش‌های مطرح شده سنندج اقدام لازم را انجام دهند.
در ادامه بررسی مصوبات جلسه، وضعیت طرح‌های عمرانی سنندج و مشکلات پیش روی اجرای این طرح‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
احداث کریدور بزرگراهی غرب کشور و چهار بانده کردن جاده سنندج، طرح‌های آموزشی، طرح تامین آب شرب روستا‌ها، پروژه توسعه باغات، احداث مجتمع فرهنگی بانوان و مجتمع فرهنگی هنری بانوان، توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی شماره ۴ سنندج و طرحای گردشگری و ورزشی مهمترین مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ت

افزایش 36 درصدی بودجه کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.