اولین پرواز حجاج با ۴ ساعت تاخیر وارد فرودگاه زاهدان می‌شود

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت:اولین پرواز حجاج بیت الله الحرام امروز با ۴ ساعت تاخیر از مدینه منوره وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می‌شود.

حمیدرضا پارسا مدیر روابط عمومی فرودگاه های سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  نخستین پرواز بازگشت حجاج استان صبح امروز، دوشنبه ۲۸ مردادماه با ۴ ساعت تاخیر در ساعت ۱۲:۱۰ وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان می شود.

او افزود: ۲۳۴ حاجی زائر در قالب دو کاروان با پرواز ۱۵۵۹ هواپیمایی جمهوری اسلامی امروز درفرودگاه زاهدان به زمینی می‌نشیند.

او با بیان اینکه عملیات برگشت کاروان‌های حجاج بیت‌الله‌الحرام این استان تا یکم شهریور انجام می‌شود، افزود: یک‌هزار و ۶۴۹ زائر در قالب ۱۱ کاروان با هفت پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مکه مکرمه به سیستان و بلوچستان باز می‌گردند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان وبلوچستان  گفت: هواپیما‌های ایرباس ۳۰۰ و ۳۱۰ شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وظیفه بازگشت زائران را برعهده دارد.

وی از استقبال کنندگان حجاج بیت‌الله‌الحرام درخواست کرد تا برای سهولت در رفت و آمد و خدمات رسانی بهینه به زائران و مسافران از تجمع در فرودگاه خودداری کنند.

انتهای پیام/.ع

بازگشت حجاج استان سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواپیما ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار