مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه:

فرمانداری‌ها پیگیر امکانات مسیر‌های عبوری زائران باشند

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه، گفت: همۀ فرمانداری‌ها موظفند از کنگاور تا مرز خسروی، پیگیر وضعیت جاده ها، امکانات رفاهی بین مسیر و امنیت مسیر‌های عبوری زائران باشند.

فرمانداری‌ها پیگیر امکانات رفاهی مسیر‌های عبوری زائران باشندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه، از کاهش ۲۷ درصدی تلفات انسانی در جاده‌های درون شهری استان خبر داد و گفت: متاسفانه جاده‌های ما وضعیت مناسبی ندارند.

شهرام کهریزی گفت: همۀ فرمانداری‌ها موظفند از کنگاور تا مرز خسروی، پیگیر وضعیت جاده ها، امکانات رفاهی بین مسیر و امنیت مسیر‌های عبوری زائران باشند.

او از معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان خواست؛ ساخت و ساز‌های غیرمجاز را جدی بگیرند و جلسات مبارزه با زمین خواری را حتما" تشکیل دهند و پیگیر مصوبات و اجرای آن‌ها باشند.

کهریزی در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و اینکه زائران برای سفر به عراق نیازی به ویزا ندارند، پیش بینی کرد بخش زیادی از زائران در اربعین امسال از مرز‌های استان کرمانشاه وارد عراق شوند.

او اظهار داشت: اوایل شهریور ماه با حضور وزیر کشور مرز خسروی به طور رسمی بازگشایی می‌شود و ما باید بخوبی از این قضیه استفاده کنیم.

عمدۀ مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان فرمانداری‌ها مربوط به ترافیک شهری و راه‌های کنترل آن، آسفالت و روکش جاده‌های درون شهری و برون شهری، بالابردن امنیت جاده ها، رفع مشکل تصفیه خانۀ شهرستانها، عدم ارتباط مفید و مؤثر فرمانداری‌ها با شهرداری و شورای شهر، کمبود نیروی فنی و متخصص در فرمانداری ها، ساختمان‌های اداری فرسودۀ داخل شهر، فاضلاب شهر‌ها و روستاها، روشنایی معابر شهری و روستایی، کمبود تجهیزات آتش نشانی و امکانات مدیریت بحران، لایروبی رودخانه ها، پسماندها، املاک قولنامه ای، خط کشی و علائم جاده ای، گازرسانی روستا‌ها و برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها بود که مدیران استانداری قول دادند تا حد امکان پیگیر این مشکلات خواهند بود.

انتهای  پیام/ز

کاهش ۲۷ درصدی تلفات انسانی درحوادث رانندگی کرمانشاه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار