درخواست وزارت بهداشت از شهرداری تهران برای کمک به زیرساخت‌های سلامت/ حال پایتخت خوب نیست

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شهرداری تهران خواست تا در تأمین زیرساخت‌های سلامت پایتخت کمک کند.

کاظمی / وزارت‌خانه بهداشت و درمان از شهرداری تهران طلب کمک کرد! / وضع سلامت شهر تهران خوب نیستبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در آیین امضای تفاهم همکاری بین شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اگر بخواهیم نظام سلامت را برای شهر تهران تعریف کنیم، با توجه به تعهدی که داریم باید تا سال ۱۴۰۴ به یک استاندارد تعریف شده برسیم.

او افزود: باید در ۵ سطح ارتقای سلامت، پیشگیری، درمان، ارتباط و توانبخشی خدمات خود را به نحو شایسته ارائه دهیم و این کار باید بدون تبعیض اقتصادی و قومی برای همه مردم انجام شود و این یک تعریف جامع از پوشش همگانی سلامت است.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضعیت سلامت شهر تهران در مقایسه با سایر شهر‌ها خوب نیست، گفت: در حوزه خدمات پزشکی ۴۰ درصد متخصصان در تهران هستند.


بیشتر بخوانید: سواد سلامت جامعه ایرانی پایین است


او با بیان اینکه وضعیت سلامت و معیارهای دسترسی به خدمات مربوط به بهداشت و درمان در حاشیه شهر تهران نسبت به بسیاری از نقاط کشور ضعیف است، گفت: با توجه به حضور پیروز حناچی و محسن هاشمی رفسنجانی در پایتخت، انتظار ما برای انجام اصلاحات در این زمینه جدی تر و بیشتر می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم که ما را در حوزه ارائه خدمات بهداشت و درمان به شهروندان تهرانی کمک کند.

انتهای پیام/

توضیحات وزارت بهداشت درباره وضعیت سلامت شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
ویزیت متخصص تو این مملکت ۴۰ تومنه وبهخاطر همین افت شدید کیفیت خدمات پیش اومده. قبل از همه فکری بحال کیفیت ویزیت ها در همون مکان های قبلی بفرمایید. با این ویزیت چکه آب رو تعمیر کار برطرف نمی کنه.التماس تفکر
آخرین اخبار