شهر بازرگان روی ریل توسعه و پیشرفت

نهضت عمران و آبادانی در شهر مرزی بازرگان با قوت ادامه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، صدای پیشرفت و آبادانی   این روز‌ها از جای جای این شهر مرزی به گوش می‌رسد.  نهضت عمران و آبادانی با قدرت در شهر مرزی بازرگان ادامه دارد.
 
حسن زاده شهردار بازرگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود : با توجه به موقعیت شهر بازرگان که در دروازه ورودی کشور و منطقه آزاد کشور محسوب می‌شود ضروری است که که از نظر زیبا سازی و مبلمان سازی توجه ویژه‌ای به این شهر صورت گیرد.
 
او گفت:در این راستا شورا اسلامی و شهرداری بازرگان چهار طرح بزرگ را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان پیش بینی و در بودجه این شهرداری تصویب کرده است.
 
شهردار بازرگان بیان کرد: مهمترین این طرح‌ها بلوار آزادی است که با احداث این بلوار ترافیک کامیون‌های خروجی از مرز بازرگان کلا حل می‌شود.
 
او گفت:طرح بعدی اصلاح و روفوژ بلوار امام و پیاده رو‌های جانبی، با مشارکت سازمان منطقه آزاد در حال اجراست که از نظر مبلمان شهری یک توجه خاصی به شهر شده است.
 
شهردار بازرگان ادامه داد:طرح بعدی آسفالت ریزی به متراژ ۷۵ هزارمتر مربع است که ۵۰ هزار متر مربع اجرا شده و ۲۵ هزار متر مربع در فصل کاری اجرا خواهد شد؛ و طرح بعدی ساختمان آتش نشانی هست که با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
 
او افزود: تسهیل در عبور مرور کامیون ها، ساماندهی معابر شهری و از همه مهمتر تسهیل و روان سازی تردد خودورو‌های عبوری از مرز از جمله اهداف اجرای طرح‌های عمران شهری در این شهر مرزی است.
 
جعفر پور؛ مسئول دفتر فنی شهرداری بازرگان نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود: نهضت آسفالت ریزی شهر بازرگان از سال ۹۷ شروع شده است و الان نیز ادامه دارد و حدود ۳۰ هزار متر مربع در سال ۹۷ آسفالت ریزی شده و امسال هم ۵۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی خواهد شد که شامل ۵ خیابان اصلی و ۲۲ کوچه و خیابان فرعی بوده که با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا به الان به اتمام رسیده و و از این به بعد خیابان‌ها و کوچه‌های فرعی با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به پایان خواهیم رساند.
 
او افزود:امسال هم برای اتمام طرح‌های آسفالت ریزی شهر بازرگان؛ از محل اعتبارات عمرانی و بودجه این شهر ۸ میلیارد ریال تصویب شده است.
 
 مسئول دفتر فنی شهرداری بازرگان افزود:امسال همزمان با هفته دولت طرح‌های آسفالت ریزی و احداث بلوار آزادی بازرگان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
 
انتهای پیام/م
 

تلاش برای عمران و آبادنی بیش از پیش در شهر مرزی بازرگان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.