پیام روز غدیر برای تمامی زمان هاست

پیام روز غدیر تنها برای کسانی که در آن واقعه حضور داشتند نیست، بلکه برای همه‌ی مردم دنیا و در همه‌ی دوره‌ها تا روز قیامت است.

پیام روز غدیر برای تمامی زمان هاستحجت الاسلام و المسلمین رضایی مهر کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، پیرامون اهمیت واقعه‌ی غدیر گفت: این رویداد تاریخی دارای درخشندگی خاص در تاریخ اسلام است، زیرا کمتر مقطع تاریخی می‌توان یافت که با توجه به اسناد و کثرت راویان چنین قوتی داشته باشد.

او با اشاره به وظیفه نسل جوان تصریح کرد: با توجه به سخن پیامبر (اکرم صلی الله علیه و آله) در روز غدیر نه تنها جوانان بلکه کل جامعه اسلامی موکلفند که امیر المومنین (علی علیه السلام) و ائمه اطهار را مولای خویش بدانند و علاوه بر آن این پیام را به فرزندان خود تا روز قیامت برسانند.

رضایی مهر افزود: برای نشان دادن اهمیت این عید بزرگ به آیندگان خود بهتر است هرکس در هر شغل و موقعیتی به عنوان یک مبلغ غدیری سهیم باشد.

او با توصیه به مسئولان برگزارکننده‌ی مسابقات مختلف قرآن و عترت که در کشور برگزار می شود افزود: مسئولان برگزار کننده این رویداد در سراسر کشور می توانند از ایجاد طرح حفظ خطبه غدیریه به عنوان یک رقابت و تبلیغ استفاده کنند.

انتهای پیام//ح. ق


مردم درهرشغل و موقعیتی میتوانند مبلغ غدیر باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.