بسته اخبار حوادث امروز ۲۸ مرداد ماه ۹۸؛

حاصل کار کشاورزان طعمه حریق شد / مهار آتش سوزی پوشش گیاهی

مهم‌ترین حوادث امروزدوشنبه ۲۸ مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۸ مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آتش سوزی پوشش گیاهی در منطقه بهارستان مهار شد

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی مهاباد گفت:دیروز با تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی پوشش گیاهی در منطقه بهارستان این شهرستان نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله در محل حاضر و مانع از پیش روی آتش به زمین‌های اطراف شدند.

او افزود:شدت آتش سوزی به حدی بود که ۵ گروه سه نفره از نیرو‌های سازمان در ۳ نوبت بعد از ظهر، عصر و مغرب عملیات اطفاء حریق را انجام دادند.

احمدی ادامه داد: در این آتش سوزی ۲ هکتار از پوشش گیاهی در آتش سوخت.

حاصل کار کشاورزان در آتش سوخت

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: حوالی ساعت ۳ شب با اطلاع رسانی مردمی از وقوع آتش سوزی در مزارع گندم واقع در روستای برده رشان این شهرستان با خبر شدیم که بلافاصله یک گروه ۳ نفره از نیرو‌های سازمان برای مهار آتش در محل حاضر شدند.

او با اشاره به اینکه عملیات اطفاء حریق یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید افزود: علت حادثه در دست بررسی است.

بسته‌های یونجه طعمه حریق شد

احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: ماموران تلاشگر آتش نشانی دیروز ساعت ۵ عصر پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی یونجه در روستای آزاد سریع به محل اعزام و نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند.

او علت حادثه را بی احتیاطی اعلام کرد و افزود: اطفاء حریق ۲ ساعت به طول انجامید.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.