هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان سپاه در استان آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان سپاه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان که برای افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی به شهرستان چایپاره رفته بود در جمع مردم روستای بهستان گفت: سپاه و بسیج برخواسته از دل و جان و درون مردم است و امروز حل مسشکلات مردم و رفع محرومیت از چهره استان را از وظایف خود میداند.
 
او  با بیان اینکه سپاه شهدای استان برای رفع محرومیت و اجرای طرح‌های محرومیت زدایی هزاران پروژه بزرگ و کوچک در مناطق محروم استان را اجرا میکند افزود: با حضور فرمانده سپاه کشور در چند روز گذشته بیش از ۴۴۵۰ طرح و پروژه در استان به بهره برداری رسید و ۳۲۰۰ پروژه دیگر آماده تحویل و افتتاح است و علاوه بر این‌ها بیش از ۱۲۰۰ طرح دیگر نیز در این ایام کلنگ زنی خواهیم کرد که ۱۰۰۰ طرح از این طرح‌ها احداث خانه برای مددجویان بهزیستی و ۲۵۰ طرح هم خانه‌های مددجویی کمیته امدا د است.
 
سرهنگ حیرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چایپاره نیز در آیین افتتاح استخر ذخیره آب کشاورزی روستای بهستان گفت: این استخر با ظرفیت ذخیره ۵۰۰ متر مکعب آب و با هزینه ۶۰ میلیون تومان احداث شده که ۵۰ درصد آن را سپاه و ۵۰ درصد با مشارکت اهالی ساخته شده و با افتتاح آن امکان آبیاری مناسب بیش از ۳۰ هکتار زمین زراعی و باغی اهالی میسر خواهد شد.
 
در ادامه سفر فرمانده سپاه شهدای استان به چایپاره کلنگ احداث ۲۲ واحد مسکن مددجویی بهزیستی و ۱۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد به زمین زده شده که این خانه هر کدام با حدود ۵۵ میلیون تومان و با مشارکت سپاه، ادارات بهزیستی و کمیته امداد و مالک ساختمان‌ها احداث خواهد شد. این خانه‌ها تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
 
انتهای پیام/م
 
 

سفر فرمانده سپاه استان به شهرستان چایپاره

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.