شاهین طبع: اردوی بعدی را در چین برگزار می‌کنیم/ بازی‌های سختی در جام جهانی داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره اردوی چین گفت: به زودی به چین می‌رویم و در آن جا ۳ بازی تدارکاتی را برگزار می‌کنیم.

شاهین طبع : به زودی به چین می رویم و سه بازی در آن جا برگزار می کنیم / در جام جهانی در گروه بسیار سختی قرار داریممهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در گفت و گو  با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی و همچنین اردوی تیم ملی که در اروپا برگزار شد گفت: اردوی خوبی را در خارج از کشور برگزار کردیم که بخشی از آماده سازی تیم ملی برای رقابت‌های جام جهانی بود.

او افزود: به امید خدا هر چه زودتر اردوی بعدی خود را می‌خواهیم در چین بر پا کنیم و قرار است در آن جا سه بازی تدارکاتی نیز داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین تیم‌ملی بسکتبال در تالار آزادی/ ملی پوشان برای مسابقات جهانی بدرقه شدند


سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد این که آیا بازیکنان تیم ملی برای شرکت در رقابت‌ها به مرز پختگی رسیده اند یا خیر بیان داشت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و ما سعی داریم بازی‌های خوبی را برای تیم ملی برگزار کنیم و همچنین می‌خواهیم در اردوی چین بازی‌های خوبی را انجام دهیم تا خود را برای رقابت‌های جام جهانی بیشتر آماده کنیم.

شاهین طبع همچنین درباره رقابت‌های جام جهانی و این که اصلی‌ترین رقیب ایران در مرحله بعد را چه تیمی می‌داند گفت: بازی به بازی پیش می‌رویم و برترین های هر کشور در جام جهانی شرکت می‌کنند و به طور حتم بازی‌های ما در جام جهانی بسیار سخت است.


بیشتر بخوانید: لیست نهایی تونس برای رقابت‌های جام جهانی بسکتبال مشخص شد


او ادامه داد: در گروه ما تیم‌های اسپانیا، تونس و پورتوریکو حضور دارند که هر کدام از این تیم‌ها منتخب جهان هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره این که اگر به مرحله بعد رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم باید با چه تیمی رقابت کنند بیان داشت: اگر بتوانیم به مراحل بالا صعود کنیم باید با یکی از تیم‌های ایتالیا و یا صربستان بازی کنیم، اما اکنون فقط به مرحله گروهی فکر می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا ببینیم که چه پیش می‌آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار